Det virker til at jeg er temmelig priviligeret i forhold til jer andre. Jeg læser i Århus, og har 75 km derover, så de morgener hvor jeg møder kl 8, der ser dagene sådan her ud.
Op kl 5.35. Jeg når som regel at gøre mig selv færdig inden jeg vækker Mads kl senest 6. Jeg er begyndt at bade om aftenen, da det tager for lang tid om morgenen. Når Mads er oppe, sidder vi ig hygger med morgenmaden. Det tager omkring 20 minutter. Så kommer han i tøjet og vi skal ud af døren senest kl 6.45.
Her er vi så hedige at hunden lufter sig selv. Vi har en meget stor have, der er hegnet ind, så det klarer han selv om morgenen. Jeg ville slet ikke have tid til at lufte ham om morgenen. Der er så meget andet. Så kommer han med op og henter Mads i dagpleje om eftermiddagen, og får en lang gåtur der.
Jeg er som regel hjemme senest kl 15, mange gange tidligere, så jeg kan lige nå at fjerne det værste rod, nogle gange kan jeg lige nå at læse lidt inden jeg henter Mads kl 15.30. Han sover til kl15, så det passer fint.
Ellers kommer Jeppe hjem kl 16.15, og vi hygger os sammen med Mads. Jeg går i gang med aftensmaden omkring kl 17, og så går det slag i slag indtil kl 19.30, hvor Mads kommer i seng. Når han er puttet står den på lektier igen, så der er ikke meget fri til mig.
Jeg når sjældent at læse alt det jeg skal, men jeg vil hellere være sammen med Mads og Jeppe (mand), så må jeg nå det jeg kan resten af tiden.
Men jeg betragter det som luksus at dagen ser ud som den gør her. De dage jeg har studiedage, som i dag, sover Mads til han vågner og han kommer i dagpleje når vi er færdige med at hygge. Som regel mellem 8 og 9. Jeg er meget selv med Mads omkring det praktiske, da Jeppe kører på arbejde kl 6 om morgenen og arbejder på vores hus når han kommer hjem.
Men alt i alt synes jeg det hæger meget godt sammen.
Men Charlotte, man bliver da helt forpustet over at se dit skema.
st.
Anmeld