Ja, jeg har nok bare mest brug for at læsse af ved dette indlæg.. Så håber der er nogle der vil læse alligevel. 
Vi er igang med første forsøg af at lave en lille ønske baby, så det er helt nyt for os.. Men nu tror jeg faktisk jeg er gravid.
Jeg har testdag imorgen, det vil sige imorgen skulle min næste mens komme hvis ikke der er baby i maven.. Op til min mens plejer jeg ikke at have udflåld det plejer at stoppe nogle dage før, så jeg kan se nu er mens på vej.. Nu vælter det ud af mig, det lyder ret klamt ja, men syntes bare det er mærkeligt når det ikke plejer det??!
Jeg testede søndag morgen med en Valmed test fra føtex af, fordi jeg havde nogle symptomer der kunne tyde på det... Den var negativ, så mistede jeg egentlig modet lidt og tænkte nå, så var det ikke denne gang.. Men mine symptomer forsætter trods jeg bare venter på at se min mens i trusserne..
Jeg ved godt man kan tænke så meget på det, at man tror man har en masse symptomer man ikke har, men jeg tænker ikke ret meget på det og har massere af tålmodighed endnu, da det jo kun er 1 forsøg.. 
Så jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro... Om jeg skal teste imorgen eller vente til jeg er gået over tid.. Fordi jeg har læst mig til at mange først kan teste positiv når de er flere dage over tid..
Ja, hvad syntes i??

Anmeld