Hot or not????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Modeeksperten har talt, så putter jeg hende i dem, uden skrupler

hahahahaha sidder og fniser her hjemme..
Er det det jeg hedder i krogene haha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

hahahahaha sidder og fniser her hjemme..
Er det det jeg hedder i krogene haha...

Altså jeg synes du har en rigtig god stil, og har forstand på det shit, sååååå i min lille verden her over i det mørke, er det jo meget rart med sin helt egen modeekspert :D

Anmeld

31. maj 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Ja det er lige præcis sådan jeg lægger det. (vidste ikke lige hvordan jeg skulle skrive det)Har tjekker de cowboybukser, jeg også syede, og der var benene helt lige Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, at tegnet et mønster af, fra sådan et stort mønster hvor der er meget på (MEGET flovt!!!) men jeg har ikke den brik i hjernen der gør det logisk for mig at se hvad jeg skal tegne

Hvordan sidder de på hende?

Normalt er mønstre ikke symmestiske - de er bredere bagtil fordi der skal være plads til bagdel (og ble), så normalt kan man ikke lægge buksemønstre til fold på den måde.

Når man først har fundet tricket, er det ikke svært, men det kan godt se meget uoverskueligt ud... MiniKrea mønstrene er dog ikke så slemme fordi der ikke er 117 mønstre oven i hinanden. De er ret ligetil at gå til.

Jeg har lige en temmelig stor stak bestillinger, men giv mig lige et par uger, så tegner jeg et par mønstre af til dig, så du har noget at sy. Hvad størrelse bruger lutten?

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Altså jeg synes du har en rigtig god stil, og har forstand på det shit, sååååå i min lille verden her over i det mørke, er det jo meget rart med sin helt egen modeekspert

jeg vil til hver en tid være dig behjælpelig, det er jo min passion-Fashion. hahah

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

Viggo *fniiiis* skriver:

Hvordan sidder de på hende?

Normalt er mønstre ikke symmestiske - de er bredere bagtil fordi der skal være plads til bagdel (og ble), så normalt kan man ikke lægge buksemønstre til fold på den måde.

Når man først har fundet tricket, er det ikke svært, men det kan godt se meget uoverskueligt ud... MiniKrea mønstrene er dog ikke så slemme fordi der ikke er 117 mønstre oven i hinanden. De er ret ligetil at gå til.

Jeg har lige en temmelig stor stak bestillinger, men giv mig lige et par uger, så tegner jeg et par mønstre af til dig, så du har noget at sy. Hvad størrelse bruger lutten?

De sidder pænt og fint på hende...

-Og når jeg måler dem, så er de større over bagen og højre i taljen bagpå...

Dem jeg syer nu hedder bare 2 år, så vil skyde på det er en 86/92.

Måske jeg skal kikke på det kra halløj.

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

jeg vil til hver en tid være dig behjælpelig, det er jo min passion-Fashion. hahah

Åh hvor er du sød, Sarah

Anmeld

31. maj 2011

Bondepigen

De er da totalt hotte!

Så meget flottere stof end alt det ugle/æble noget! Undskyld hvis jeg fornærmer nogen!

Anmeld

1. juni 2011

lion

Rose <3 skriver:

Jeres ærlige mening om stoffet. 

HOT

Anmeld

1. juni 2011

Klumpe-dumpe

Viggo *fniiiis* skriver:

Ja, søde.. det er derfor vi elsker mønstre uden sidesømme.

Du lægger stoffet dobbelt (vær opmærksom på retningen af evt. mønster, når du skal afgøre hvilken led du skal folde på) og derefter nåler du mønstret fast og klipper.. og tadaaaa... 2 bukseben!

Fordelen ved at være det på den måde er at det ikke betyder så meget hvis tingene er lidt skæve eller lign., fordi de er lige skæve/korte/lange osv.

P-I-N-L-I-G-T!!!!!!!!!!!!!!

Har været oppe hos min mester i dag for at sy, og så viser jeg hende bukserne, med det forkerte ben, og ja så griner hun bare helt vildt, for det er altså et sådan mønster som du skrev, hvor man klipper begge på en gang, det er bare mig der havde TÆNKT - eller mangle på samme, at det var med fold :/

Anmeld

1. juni 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Har været oppe hos min mester i dag for at sy, og så viser jeg hende bukserne, med det forkerte ben, og ja så griner hun bare helt vildt, for det er altså et sådan mønster som du skrev, hvor man klipper begge på en gang, det er bare mig der havde TÆNKT - eller mangle på samme, at det var med fold :/

Så har du da lært noget der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.