Hot or not????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

Viggo *fniiiis* skriver:

Hmmm....

Hvordan bærer man sig ad med det? Klipper du ikke benene sammen?

Øhhh nej..... Kan man det når der ikke er sidesømme på????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Øhhh nej..... Kan man det når der ikke er sidesømme på????

Ja, søde.. det er derfor vi elsker mønstre uden sidesømme.

Du lægger stoffet dobbelt (vær opmærksom på retningen af evt. mønster, når du skal afgøre hvilken led du skal folde på) og derefter nåler du mønstret fast og klipper.. og tadaaaa... 2 bukseben!

Fordelen ved at være det på den måde er at det ikke betyder så meget hvis tingene er lidt skæve eller lign., fordi de er lige skæve/korte/lange osv.

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

Viggo *fniiiis* skriver:

Ja, søde.. det er derfor vi elsker mønstre uden sidesømme.

Du lægger stoffet dobbelt (vær opmærksom på retningen af evt. mønster, når du skal afgøre hvilken led du skal folde på) og derefter nåler du mønstret fast og klipper.. og tadaaaa... 2 bukseben!

Fordelen ved at være det på den måde er at det ikke betyder så meget hvis tingene er lidt skæve eller lign., fordi de er lige skæve/korte/lange osv.

Arrrrhhhhhh, men mit (eneste) ballonbuksemønster er ikke dobbel. Jeg lægger stoffet dobbelt, og så bruger jeg det som et bukseben, så der ikke kommer sidesøm der på....

Kan Jeg så bare lægge stoffet dobbelt og så lægge de to bukseben mønstre sammen, nej det kan jeg vel, for så passer forstyk og bagstyk vel ikke sammen....

Fååå*k hvor ville det være meget hvis du lige boede rundt om hjørnet!!!!

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det er hot retro shit, det der 

tak for sms, alt modtaget 

Jeps det er ÆGTE retro, det er nemlig helt tilbage fra min barndom ;)Super :)

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

HOT... Lige min stil

Synes også selv det er bedre end Lilla og lyserød, men var bare lidt tvivl om det var to much....

Anmeld

31. maj 2011

Skouboe

Ja, så kunne du få nogle mønstre af mig

Lægger du så dit mønster til fold, så det er symmetrisk rundt om folden?

Et godt basis mønster uden sidesøm er uundværligt. Det er bare ikke til at undvære!

Enten hop på biblioteket og få fingre i Ottobre 6/2007 eller køb dette mønster: http://fjoelner.dk/vismonster.asp?vare=17335&l a=dk

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Åh det er bare så sødt!!!

Godt så putter jeg med glæde M i de bukser :D

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

Viggo *fniiiis* skriver:

Ja, så kunne du få nogle mønstre af mig

Lægger du så dit mønster til fold, så det er symmetrisk rundt om folden?

Et godt basis mønster uden sidesøm er uundværligt. Det er bare ikke til at undvære!

Enten hop på biblioteket og få fingre i Ottobre 6/2007 eller køb dette mønster: http://fjoelner.dk/vismonster.asp?vare=17335&l a=dk

Ja det er lige præcis sådan jeg lægger det. (vidste ikke lige hvordan jeg skulle skrive det)Har tjekker de cowboybukser, jeg også syede, og der var benene helt lige :DJeg kan simpelthen ikke finde ud af, at tegnet et mønster af, fra sådan et stort mønster hvor der er meget på (MEGET flovt!!!) men jeg har ikke den brik i hjernen der gør det logisk for mig at se hvad jeg skal tegne :(

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

h_bernie skriver:

superfint. Elsker retrostof.

Perfekt, så putter jeg med glæde hende i dem ;)

Anmeld

31. maj 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

HOT... Hot.... Hot...

Modeeksperten har talt, så putter jeg hende i dem, uden skrupler ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.