ark for fanden...hvorfor i himlen skal det være så skide svært...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. november 2008

Loggidut

at finde sig et job?

jeg fatter det altså ikke, jeg har sgu aldrig før haft problemer med at skaffe mig arbejde, men det går da godt nok helt skævt den her gang???

øv hvor er det nedtur at sidde her dag ud og dag ind, og skrive skide ansøgninger, skræddersyet til hver enkelte job...CHRIST...jeg føler mig som en narrerøv...jeg stormer ned hver dag brevsprækken siger klap, åbner min mail, og opdatere konstant...jeg tør knap nok gå ud og skide uden at have min telefon ved hånden, og jeg kan blive så skuffet hvis det er en veninde som ringer...øv...

jeg kan dælme ikke engang huske hvornår jeg sidst gik en tur...ark, jeg er bare ved at være vred nu...og jeg gider simpelthen snart ikke mere, nu kan jeg sgu godt forstå dem som er ærgelig over det ene afslag efter det andet...og desuden kommer der slet ikke nogen job ind på lager, øv, jeg gider snart ikke mere, nu harjeg snart sat her i to stive måneder og søgt og søgt...jeg dropper mere og mere ud herinde fra fordi jeg sidder og opdatere det skide jobnet konstant, og nu kommer weekenden...der sker nada i weekenden og der kommer ingen nye job ind før mandag igen...
og så kan man sidde her og ærge sig over at tiden bare går...øv, jeg trænger sgu til et job...

jeg hælder bare lige vand ud af ørene...og skal nok komme op på pinden igen, men kors det er svært at holde gejsten oppe, når man igen og igen får afslag...

og nej ingen afslag idag...men heller ingen velkommen til samtale...endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2008

bette

kæft det lyder dælme surt loggi..
kan godt forstå du er mega frustreret.. !! ville jeg dælme også..

ville bare give dig et skulderklap og sige at det nok skal komme og at du ikke skal give op..

krammer fra mig..

Anmeld

21. november 2008

Kaufie

Kender det kun alt for godt - så træls at føle at ingen har brug for en..... Men det kommer Loggi - Jobbet til dig er derude og venter på dig!

Du er jo ikke en kvitter - så det skal nok komme. Tag du nu og hold weekend - og klø på igen på mandag!

Anmeld

21. november 2008

Lise

Den skide finanskrise, altså...

Nå, men - uden at sige for meget - så kender jeg det godt! Det er SÅ frustrerende!!!

Håber SNART der er nogen der synes de har brug for DIG!!

Anmeld

21. november 2008

Plysbjørnen

Kan godt forstå at du synes det er noget juks sådan at søge job og få afslag, men jeg er meget bange for at det er den skide finanskrise er gør det, det område jeg er i på Danfoss har alene fyret rundt regnet 100 mand, Danfoss Nordborg ligger ca på omkring 300 mand, så det er vist når alt kommer til alt forståligt nok...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.