at finde sig et job?
jeg fatter det altså ikke, jeg har sgu aldrig før haft problemer med at skaffe mig arbejde, men det går da godt nok helt skævt den her gang???
øv hvor er det nedtur at sidde her dag ud og dag ind, og skrive skide ansøgninger, skræddersyet til hver enkelte job...CHRIST...jeg føler mig som en narrerøv...jeg stormer ned hver dag brevsprækken siger klap, åbner min mail, og opdatere konstant...jeg tør knap nok gå ud og skide uden at have min telefon ved hånden, og jeg kan blive så skuffet hvis det er en veninde som ringer...øv...
jeg kan dælme ikke engang huske hvornår jeg sidst gik en tur...ark, jeg er bare ved at være vred nu...og jeg gider simpelthen snart ikke mere, nu kan jeg sgu godt forstå dem som er ærgelig over det ene afslag efter det andet...og desuden kommer der slet ikke nogen job ind på lager, øv, jeg gider snart ikke mere, nu harjeg snart sat her i to stive måneder og søgt og søgt...jeg dropper mere og mere ud herinde fra fordi jeg sidder og opdatere det skide jobnet konstant, og nu kommer weekenden...der sker nada i weekenden og der kommer ingen nye job ind før mandag igen...
og så kan man sidde her og ærge sig over at tiden bare går...øv, jeg trænger sgu til et job...
jeg hælder bare lige vand ud af ørene...og skal nok komme op på pinden igen, men kors det er svært at holde gejsten oppe, når man igen og igen får afslag...
og nej ingen afslag idag...men heller ingen velkommen til samtale...endnu
Anmeld