Hvad gør jeg med Denne Bøde ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Mette+Mathias

Anonym skriver:

jeg vil ikke afdrage den..vil gerne at de kan betales næste månede eller i august. jeg har ikke råd før

Hvis du ikke har råd til at betale nu, så må du jo afdrage, hvad enten du vil eller ej, - hvad havde du ellers forestillet dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Gittemor09

Mette+Mathias skriver:

Hvis du ikke har råd til at betale nu, så må du jo afdrage, hvad enten du vil eller ej, - hvad havde du ellers forestillet dig?

i mange tilfælde kan man altså få den udskudt så længe man bare fortæller sandheden...!! så det var nok det h*n havde forestillet sig...

Anmeld

31. maj 2011

Mette+Mathias

Gittemor09 skriver:

i mange tilfælde kan man altså få den udskudt så længe man bare fortæller sandheden...!! så det var nok det h*n havde forestillet sig...

1. Det forslag læste jeg jo først senere.
2. Hvis TS ikke kendte til den mulighed, var det jo nok ikke det hun havde forestillet sig.

Anmeld

31. maj 2011

Gittemor09

Mette+Mathias skriver:

1. Det forslag læste jeg jo først senere.
2. Hvis TS ikke kendte til den mulighed, var det jo nok ikke det hun havde forestillet sig.

man har nok altid en eller anden forestilling om hvad man skal gøre med sine regninger...

enten ville man nok ringe og aftale noget, eller som nogle andre gør lægger dem i en skuffe...

Anmeld

31. maj 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hvad gør jeg med denne bøde, en fart pøde og en parkerings bøde

jeg kan Ikke betale dem før næste måned, måske først om 2 mdr

Hjææælp

Hejsa,

Der står på bæden at den skal betales inden for 6 mdr og at du kan ringe og lave en aftale. Sídste sommerfik vi en fartbøde på 2500 vi ikke kunne betale med det samme - vi fik den udskudt i 6 mdr uden problemer.

Og det er uden ekstra gebyrer eller rente.

Så det kan du uden problemer:0)

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa,

Der står på bæden at den skal betales inden for 6 mdr og at du kan ringe og lave en aftale. Sídste sommerfik vi en fartbøde på 2500 vi ikke kunne betale med det samme - vi fik den udskudt i 6 mdr uden problemer.

Og det er uden ekstra gebyrer eller rente.

Så det kan du uden problemer:0)

nej den ene skal betales inden 20 dage og den anden inden 10 dage :/

Anmeld

31. maj 2011

heisamig

Hvis du klager over din parkeringsbøde (ved ikke hvordan det foregår med fartbøder) bliver de udsat i min 10 uger... Det er lidt dårlig stil, så prøv det andet først...men ellers kan man jo blive nødt til det...

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

ja , det er jo en ærlig sag ikke at have råd

Anmeld

31. maj 2011

Valle81

Anonym skriver:

nej den ene skal betales inden 20 dage og den anden inden 10 dage :/

Jamen du kan lave en aftale:0)

De vi fik fartbøden var der et ekstra brev med hvor der stod en helt masse i og der stod det med de 6 mdr.

Ring til politikontoret og lav en aftale:0) Det er helt sikkert muligt - det er jeg 100 % sikker på:0)

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jamen du kan lave en aftale:0)

De vi fik fartbøden var der et ekstra brev med hvor der stod en helt masse i og der stod det med de 6 mdr.

Ring til politikontoret og lav en aftale:0) Det er helt sikkert muligt - det er jeg 100 % sikker på:0)

jeg vil ringe til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.