Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad gør jeg med denne bøde, en fart pøde og en parkerings bøde
jeg kan Ikke betale dem før næste måned, måske først om 2 mdr
Hjææælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad gør jeg med denne bøde, en fart pøde og en parkerings bøde jeg kan Ikke betale dem før næste måned, måske først om 2 mdr Hjææælp
hey du kan ringe ind og få lov til at afdrage den, det gjorde min kæreste med sin
ringer til dem der har givet dig bøderne og laver en aftale?
MinBabyOscar <3 skriver: hey du kan ringe ind og få lov til at afdrage den, det gjorde min kæreste med sin
jeg vil ikke afdrage den..vil gerne at de kan betales næste månede eller i august. jeg har ikke råd før
Anonym skriver: jeg vil ikke afdrage den..vil gerne at de kan betales næste månede eller i august. jeg har ikke råd før
Det kan du da også bare ringe og sige. Jeg fik min udskudt 2 mdr fordi jeg ikke havde råd
KarinaB. skriver: Kan man virkelig det ? Sige: Hej du, jeg har ikke råd til at betale før om 2 mdr. !? For så vil jeg da gøre det med det vuns
Kan man virkelig det ? Sige: Hej du, jeg har ikke råd til at betale før om 2 mdr. !? For så vil jeg da gøre det med det vuns
ja det vil jeg også gøre !! har sku ik råd, min datter skal til at ha nyt tøj str 80 og jeg har fødselsdag d 16 juni og jeg e rlige gået ned på dagpenge
Lullaby skriver: Det kan du da også bare ringe og sige. Jeg fik min udskudt 2 mdr fordi jeg ikke havde råd
fedt det vil jeg gøre-
Puha....det er nogle sure penge at skulle af med
Selvfølgelig kan man ringe og få betalingen udsat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128