Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: ja jeg er fandme så Skal vi tage i svømmeren og fejre en af dagene? har jo fået kort derud til måske kan vi fange et af holdene så jeg kan se rigtigt dum ud wuhuu!!!
ja jeg er fandme så Skal vi tage i svømmeren og fejre en af dagene? har jo fået kort derud til måske kan vi fange et af holdene så jeg kan se rigtigt dum ud wuhuu!!!
JAAAAAAAA JUBIIIIIIIII KOM KOM KOM!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er du bare sej!!! sådan skal det være... du kan da bare det pis
og du ved da godt hvad du skal nu du skal hjælpe mig med at planlægge mit bryllup
Laulund87 skriver: Jeg skriver det også her..Du er SÅ skide dygtig Og jeg ved da GODT hvad du skal! Du skal besøge Maria og jeg
Jeg skriver det også her..Du er SÅ skide dygtig
Og jeg ved da GODT hvad du skal! Du skal besøge Maria og jeg
taaaak, smukke!!!!!
Jeg ville gerne besøge Jer, men det bliver først i ferien.. men der har vi jo også en date
Caroline86 skriver: taaaak, smukke!!!!! Jeg ville gerne besøge Jer, men det bliver først i ferien.. men der har vi jo også en date
ja det er selvfølgelig rigtigt
Kay skriver: hvor er du bare sej!!! sådan skal det være... du kan da bare det pis og du ved da godt hvad du skal nu du skal hjælpe mig med at planlægge mit bryllup
Ja jeg skal nemlig så... og jeg har allerede lavet konfetti (skulle jo lave hul i alle de papirer og det endte altså med PÆNT mange huller hahaha)
1000 tak til Jer allesammen tøser! er glad for jeg gerne må prale for jeg kan ikke lade være
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: JAAAAAAAA JUBIIIIIIIII KOM KOM KOM!!!
torsdag formiddag?
Caroline86 skriver: torsdag formiddag?
Det finder jeg lige ud af i morgen. Ok?
Sådan MOAR
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det finder jeg lige ud af i morgen. Ok?
nej, du skal slå til nu.. ellers er det tabt tur
Det er en deal
Maise skriver: Sådan MOAR
så ca. sådan ud da jeg var færdig med at skrive ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128