hvad skal jeg så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.875 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Caroline86

For knapt 2 måneder siden fik jeg endelig en aftale med den lærer der skulle være vejleder på min hovedopgave - den opgave jeg skal skrive for at afslutte mit studie. De havde glemt mig pga. skole flytteriet og jeg var fra start af langt bagud med min opgave.

Jeg besluttede at tage kampen op og gik i krig med at skrive min opgave - en forretningsplan over en bryllupsarrangør.

Jeg knoklede for at få fat i konkurrenterne, men ingen ville oplyse noget som helst som kunne hjælpe mig med opgaven. Den eneste der rent faktisk gik med til at svare på nogle af mine spørgsmål endte med at brænde mig af

Så stod jeg der. Skulle skrive en opgave om en branche jeg ingen oplysninger kunne finde om.. SUK...

Jeg blev mere og mere opgivende og overvejede helt at droppe opgaven. Alligevel blev jeg ved med at kæmpe for at få skrevet min opgave så jeg kunne afslutte mit studie her i sommer.

Opgaven må max fylde 115.500 anslag. Mit mål var 100.000!

For en uge siden er jeg på 10.000 anslag og Laura bliver hamrende syg af sin MFR vaccine. Hun får HØJ feber og udslæt over hele kroppen og er rigtigt dårlig. Jeg bliver mere og mere stresset og selvom Daniel er en knag, tager fri for at passe Laura og stå for størstedelen af husholdningen brænder det hele sammen for mig. Jeg tuder og vræler og det hele er bare RØV!!!

Igen overvejer jeg at udskyde opgave til næste sommer, men igen er der noget i mig der fortsætter kampen. Jeg beslutter mig nu for at jeg SKAL op på 80.000 anslag. Ellers vil jeg ikke aflevere!

Jeg bruger alle mine vågne øjeblikke (næsten) på at skrive og nusse om min syge mus og pludselig tager opgaven form.

I går skrev jeg det sidste ord i selve opgaven og i dag har jeg lavet bilag, rettet og lavet layout.

Jeg har nu skrevet 4 eksemplarer af opgaven ud - 3 skal afleveres, 1 skal jeg selv have - og jeg har afleveret min opgave med regnskaber online. Jeg endte på lidt over 100.000 anslag

Jeg er så MEGA stolt.. det kunne ikke lade sig gøre at den opgave skulle blive færdig, men alligevel sidder jeg tilbage og er MEGA tilfreds!

PRAL PRAL PRAL, fordi man må godt

Men... hvad skal jeg så nu? Nu ved jeg ikke hvad jeg skal lave?! hahaha....

Jeg skal forsvare om 3 ugers tid (har ikke fået datoen endnu) så jeg skal lige forberede en times eksamen.. det kan selvfølgelig godt tage lidt tid.. host host...

Lige nu skal jeg bare nyde at det er overstået og så skal jeg spise brunch med en veninde fra klassen når vi har afleveret i morgen! AAAHHHH....

Og Laura er oven i købet frisk nok til at komme i vugger igen i morgen

Knus Caroline - STOLT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

mariamiss6

Arh hvor er du da bare sej :D

Du får helt sikkert en feeeed karakter for den opgave, og det er dig sgu vel undt  

Anmeld

30. maj 2011

Muttitil1+1

SÅ SEJT!!!

Super godt gået! Kan godt forstå du er stolt, og prales det skal der, efter den omgang du har været igennem Men kender det godt, at man sidder tilbage og "keder" sig, fordi man er vant til at være optaget af opgave, hver gang der har været den mindste smule tid til det... hehe

Men nyd at den er afleveret og giv den gas til den mundtlige om 3 ugers tid - det skal nok gå rigtig godt!

STORT herfra

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

Godt kæmpet og pøj pøj med eksamen!!! 

Anmeld

30. maj 2011

Caroline86

mariamiss6 skriver:

Arh hvor er du da bare sej

Du får helt sikkert en feeeed karakter for den opgave, og det er dig sgu vel undt  

tak søde dig

Så længe jeg består og får mit diplom til sommer er jeg tilfreds selvom det da kunne være lidt fedt med endnu en fiiin karakter på bladet

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

For knapt 2 måneder siden fik jeg endelig en aftale med den lærer der skulle være vejleder på min hovedopgave - den opgave jeg skal skrive for at afslutte mit studie. De havde glemt mig pga. skole flytteriet og jeg var fra start af langt bagud med min opgave.

Jeg besluttede at tage kampen op og gik i krig med at skrive min opgave - en forretningsplan over en bryllupsarrangør.

Jeg knoklede for at få fat i konkurrenterne, men ingen ville oplyse noget som helst som kunne hjælpe mig med opgaven. Den eneste der rent faktisk gik med til at svare på nogle af mine spørgsmål endte med at brænde mig af

Så stod jeg der. Skulle skrive en opgave om en branche jeg ingen oplysninger kunne finde om.. SUK...

Jeg blev mere og mere opgivende og overvejede helt at droppe opgaven. Alligevel blev jeg ved med at kæmpe for at få skrevet min opgave så jeg kunne afslutte mit studie her i sommer.

Opgaven må max fylde 115.500 anslag. Mit mål var 100.000!

For en uge siden er jeg på 10.000 anslag og Laura bliver hamrende syg af sin MFR vaccine. Hun får HØJ feber og udslæt over hele kroppen og er rigtigt dårlig. Jeg bliver mere og mere stresset og selvom Daniel er en knag, tager fri for at passe Laura og stå for størstedelen af husholdningen brænder det hele sammen for mig. Jeg tuder og vræler og det hele er bare RØV!!!

Igen overvejer jeg at udskyde opgave til næste sommer, men igen er der noget i mig der fortsætter kampen. Jeg beslutter mig nu for at jeg SKAL op på 80.000 anslag. Ellers vil jeg ikke aflevere!

Jeg bruger alle mine vågne øjeblikke (næsten) på at skrive og nusse om min syge mus og pludselig tager opgaven form.

I går skrev jeg det sidste ord i selve opgaven og i dag har jeg lavet bilag, rettet og lavet layout.

Jeg har nu skrevet 4 eksemplarer af opgaven ud - 3 skal afleveres, 1 skal jeg selv have - og jeg har afleveret min opgave med regnskaber online. Jeg endte på lidt over 100.000 anslag

Jeg er så MEGA stolt.. det kunne ikke lade sig gøre at den opgave skulle blive færdig, men alligevel sidder jeg tilbage og er MEGA tilfreds!

PRAL PRAL PRAL, fordi man må godt

Men... hvad skal jeg så nu? Nu ved jeg ikke hvad jeg skal lave?! hahaha....

Jeg skal forsvare om 3 ugers tid (har ikke fået datoen endnu) så jeg skal lige forberede en times eksamen.. det kan selvfølgelig godt tage lidt tid.. host host...

Lige nu skal jeg bare nyde at det er overstået og så skal jeg spise brunch med en veninde fra klassen når vi har afleveret i morgen! AAAHHHH....

Og Laura er oven i købet frisk nok til at komme i vugger igen i morgen

Knus Caroline - STOLT!

DU ER SÅ FUCKING SEJ SKATTEMUS 

Anmeld

30. maj 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

DU ER SÅ FUCKING SEJ SKATTEMUS 

ja jeg er fandme så Skal vi tage i svømmeren og fejre en af dagene? har jo fået kort derud til måske kan vi fange et af holdene så jeg kan se rigtigt dum ud wuhuu!!!

Anmeld

30. maj 2011

Laulund87

Jeg skriver det også her..Du er SÅ skide dygtig

Og jeg ved da GODT hvad du skal! Du skal besøge Maria og jeg

Anmeld

30. maj 2011

roenlund

hvor er det bare fedt for dig...

Jeg plejer at blive syg sådet håber jeg ikke for dig, men hvergang jeg har haft en stressende periode med opgaveskrivning betyder det en uge i sengen ligeså snart det er overstået...

Anmeld

30. maj 2011

Sakris

Du har bare alle grunde til at være stolt!!!! SEJE TØS! Det er mega hårdt at sidde med så stor en opgave alene. Så det er bare sejt du kom igennem med et tilfredsstillende resultat. Uh glæd dig, det er det fedeste når den sidste eksamen er overstået. Og der melder den der "øh hvad så nu"-sig rigtigt. Meget mærkelig fornemmelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.