Andre fra Amager??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

RiUL

Happiness skriver:

Jeg flyttede hertil i 2009. Men det er begrænset hvor stort netværk jeg har. Det er mere kollegaer jeg ser. Ellers er mit netværk i nordsjælland, så der tager man ikke bare lige til for en kop kaffe

Ved ikke hvordan man vælger mødregrupperne. Om det er børn født i samme måned, eller om de samler dem kvartalmæssigt. Men kunne være sjovt hvis flere af os herinde kom i samme gruppe

Nej, sådan har jeg det også Vi er flyttet hertil fra Falster, så der er også langt til familie og venner

- Men kunne da være hyggeligt, hvis vi var nogle stykker fra Amager der kunne lufte barnevognene sammen på et tidspunkt Nu har du jo termin liiidt før mig  

Men ved heller ikke hvordan mødregrupperne bliver sat sammen, er det ikke noget hospitalet eller jordemoderen sørger for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Happiness

RiUL skriver:

Nej, sådan har jeg det også Vi er flyttet hertil fra Falster, så der er også langt til familie og venner

- Men kunne da være hyggeligt, hvis vi var nogle stykker fra Amager der kunne lufte barnevognene sammen på et tidspunkt Nu har du jo termin liiidt før mig  

Men ved heller ikke hvordan mødregrupperne bliver sat sammen, er det ikke noget hospitalet eller jordemoderen sørger for?

Mener at det er sundhedsplejsken der står for det. Men ja, kunne være hyggeligt at lufte barnevogn sammen nogle stykker.

Og der kommer jo snart en babysam på Amager, så kan vi jo lufte barnevogn den vej

Anmeld

8. juni 2011

RiUL

Happiness skriver:

Mener at det er sundhedsplejsken der står for det. Men ja, kunne være hyggeligt at lufte barnevogn sammen nogle stykker.

Og der kommer jo snart en babysam på Amager, så kan vi jo lufte barnevogn den vej

Ja det synes jeg også!  

Uha, gør der det? Ej det har jeg slet ikke hørt noget om, hvor kommer den til at ligge? hehe

Anmeld

8. juni 2011

Happiness

RiUL skriver:

Ja det synes jeg også!  

Uha, gør der det? Ej det har jeg slet ikke hørt noget om, hvor kommer den til at ligge? hehe

Fik lige en mail fra babysam Den 16. juli. På Holmbladsgade. De holder åbningsfest den dag. Så overvejer at tage derned og se om de har nogle fede åbningstilbud Om ik andet får de første 200 kunder en "goodiebag" Jeg skal jo bruge min barsel på noget

Anmeld

8. juni 2011

RiUL

Happiness skriver:

Fik lige en mail fra babysam Den 16. juli. På Holmbladsgade. De holder åbningsfest den dag. Så overvejer at tage derned og se om de har nogle fede åbningstilbud Om ik andet får de første 200 kunder en "goodiebag" Jeg skal jo bruge min barsel på noget

Hvor fedt! Jeg skal jeg da også ned og stå i kø, så jeg kan blive en af de første 200

Anmeld

20. juli 2011

Nicole7

Hej hej

Bedre sent end aldrig, men er fra Amager Kastrup/Tårnby.. er der andre der fra mon?

Har pks d 5/8, og venter bare nu..

Anmeld

2. august 2011

Mishca

Hej Hej

Jeg er også fra amager. Er godt nok født på øen, dog er jeg ikke vokset op her, men flyttede tilbage da jeg flyttede hjemmefra for 8 år siden. Så har boet lidt forskellige steder på amager både sundby, kastrup, amagerbro og nu ørestaden, men ingen tvivl om at det er et lækkert sted. 

Ja det kunne være rigtig hyggeligt med nogen at trille vogn med, som bor i nærheden og som også har små børn.

Jeg har først termin 11/9 men skal have PKS 2. sep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.