Andre fra Amager??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.433 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Happiness

Så lige der var oprettet en tråd med dem fra Valby, og blev lige lidt nysgerrig, om der også skulle være andre fra Amager i gruppen

Så kvinder.. Hvem er fra Amager??

Er selv tilflytter, så kender ikke særlig mange, så kunne være skønt med nye bekendtskaber, som man måske kan lufte barnevogene med til den tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

moj

Jeg bor også på Amager 

Anmeld

31. maj 2011

Happiness

moj skriver:

Jeg bor også på Amager 

Kan se du også har termin i juli. Hvor på Amager bor du? Kunne jo være sjovt hvis vi ender i mødregruppe sammen Bor selv i sundbyen, tæt på Sundbyvester plads.

Anmeld

4. juni 2011

moj

Ja det kunne være sjovt  Jeg bor lige ved Amagerbro st 

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

moj skriver:

Ja det kunne være sjovt  Jeg bor lige ved Amagerbro st 

Ja sp er det da også tæt på. Så er der da en chance for at vi skulle havne i samme mødregruppe

Hvor skal du føde henne?

Anmeld

7. juni 2011

moj

Jeg skulle føde på Hvidovre, men har i sidste øjeblik beslutter mig for at føde på Færøerne, hvor jeg har familien rundt om mig  Hvad med dig?

Anmeld

7. juni 2011

Happiness

moj skriver:

Jeg skulle føde på Hvidovre, men har i sidste øjeblik beslutter mig for at føde på Færøerne, hvor jeg har familien rundt om mig  Hvad med dig?

Jamen så skal du vel "bo" derovre snart, så du stadig kan komme derovre

Jamen jeg skal føde på Hvidovre. Det er dejligt nemt at komme til via motorvejen, istedet for at skulle igennem byen.

Anmeld

7. juni 2011

RiUL

Jeg bor også på Amager, og har termin i starten af september

- Er også tilflytter, og har boet herinde siden juli 2010

Anmeld

7. juni 2011

moj

Happiness skriver:

Jamen så skal du vel "bo" derovre snart, så du stadig kan komme derovre

Jamen jeg skal føde på Hvidovre. Det er dejligt nemt at komme til via motorvejen, istedet for at skulle igennem byen.

Jeg rejser den 16. juni, da er jeg i uge 35+2. Det kunne være sjovt hvis vi ender i samme mødregruppe, når jeg kommer tilbage 

Anmeld

8. juni 2011

Happiness

RiUL skriver:

Jeg bor også på Amager, og har termin i starten af september

- Er også tilflytter, og har boet herinde siden juli 2010

Jeg flyttede hertil i 2009. Men det er begrænset hvor stort netværk jeg har. Det er mere kollegaer jeg ser. Ellers er mit netværk i nordsjælland, så der tager man ikke bare lige til for en kop kaffe

Ved ikke hvordan man vælger mødregrupperne. Om det er børn født i samme måned, eller om de samler dem kvartalmæssigt. Men kunne være sjovt hvis flere af os herinde kom i samme gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.