Åh nej det som jeg frygtede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Elvers

Jeg er ikke blevet diagnosticeret med en fødselsdepression, men har nok en mild en af slagsen... Og det er sgu hårdt! Men det jeg vil sige er, at jeg er startet hos en psykolog og det er fantastisk!!! Så jeg håber du får rigtig meget glæde af det også  

Kæmpe til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

blomst84

Elvers skriver:

Jeg er ikke blevet diagnosticeret med en fødselsdepression, men har nok en mild en af slagsen... Og det er sgu hårdt! Men det jeg vil sige er, at jeg er startet hos en psykolog og det er fantastisk!!! Så jeg håber du får rigtig meget glæde af det også  

Kæmpe til dig!

Det er SÅ hårdt! Også et kæmpe kram til dig glæder mig også til at skulle i gang med psykolog timer her den 10. Juni

Anmeld

2. juni 2011

PeruBaby

Åhh, kæmpe krammer til dig. Hvor er det træls at du skal det igennem, men rigtig flot at du fik fortalt din SP hvordan du har det! Og så håber jeg bare det hjælper dig rigtig hurtigt med de samtaler

Anmeld

2. juni 2011

Lilje82

blomst84 skriver:

... Ja så fik jeg sat ord på mine tanker overfor SP i dag og jeg har en fødselsdepression skal lige sluge kamelen, men har længe godt haft det på fornemmelsen... Skal starte til psykolog hurtigst muligt og få talt det hele igennem... Jeg er lettet over at have sagt det, men ved også det bliver hårdt at komme igennem..

Årrrh kram til dig. Dejligt du nu får hjælp. Håber det bedste for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.