Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre! Det må være hårdt. Er det fordi du har taget den der "test", hvor man skal svare på nogle spørgsmål og hvis man scorer 12 point eller over, skal der gribes ind? Synes det er virkelig godt du har talt med din SP om det og at du får talt med en psykolog - det er vigtigt så du kan få det godt igen. Du må jo endelig sige til hvis der er noget vi herinde kan gøre! Sender dig et STORT knus!
blomst84 skriver: ... Ja så fik jeg sat ord på mine tanker overfor SP i dag og jeg har en fødselsdepression skal lige sluge kamelen, men har længe godt haft det på fornemmelsen... Skal starte til psykolog hurtigst muligt og få talt det hele igennem... Jeg er lettet over at have sagt det, men ved også det bliver hårdt at komme igennem..
... Ja så fik jeg sat ord på mine tanker overfor SP i dag og jeg har en fødselsdepression skal lige sluge kamelen, men har længe godt haft det på fornemmelsen... Skal starte til psykolog hurtigst muligt og få talt det hele igennem... Jeg er lettet over at have sagt det, men ved også det bliver hårdt at komme igennem..
Årh øv Sabrina, men hvor er det godt du fik snakket med din SP! Håber det lynhurtigt kan give nogle resultater med den psykolog. Hvad med MG - er du heldig at have samme mulighed som Diana (det synes jeg nemlig lyder som en super god ide!)
Knus, knus!
Sofia skriver: Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre! Det må være hårdt. Er det fordi du har taget den der "test", hvor man skal svare på nogle spørgsmål og hvis man scorer 12 point eller over, skal der gribes ind? Synes det er virkelig godt du har talt med din SP om det og at du får talt med en psykolog - det er vigtigt så du kan få det godt igen. Du må jo endelig sige til hvis der er noget vi herinde kan gøre! Sender dig et STORT knus!
Mettemus skriver: Årh øv Sabrina, men hvor er det godt du fik snakket med din SP! Håber det lynhurtigt kan give nogle resultater med den psykolog. Hvad med MG - er du heldig at have samme mulighed som Diana (det synes jeg nemlig lyder som en super god ide!) Knus, knus!
blomst84 skriver: Jeg spurgte faktisk min SP om de havde sådan noget her, men hun sagde at det faktisk var en rigtig god ide så hun ville lige høre nogle kollegaer.. For ja det ville være helt vildt godt med sådan en mødregruppe, så man ikke følte sig helt alene om tingene
Jeg spurgte faktisk min SP om de havde sådan noget her, men hun sagde at det faktisk var en rigtig god ide så hun ville lige høre nogle kollegaer.. For ja det ville være helt vildt godt med sådan en mødregruppe, så man ikke følte sig helt alene om tingene
Nemlig, det må være nogle helt andre ting man har brug for i en mødregruppe i stedet for en stående konkurrence i mærketø og økologi
Åhh Sabrina, hvor er det bare øv. Jeg ville ikke forlade tråden uden
Godt at høre, at der bliver taget hånd om dig og hurtigst mulig.
Kit
Øv øv øv, stort kram til dig!
Jeg krydser fingre for at der findes en mødregruppe lige som Dianas, for det synes jeg også, der lyder helt vildt godt!
Håber du snart er ovenpå igen og psykologen kan hjælpe.
Stort knus til dig! Håber snart det blir bedre! Godt du får hjælp!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128