Vægttab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Saaby

Wup wup, havde smidt 2,5 kilo denne uge.. Så skulle der bare gerne ryge 6 kilo mere.. Så er jeg glad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

StineW

Saaby skriver:

Wup wup, havde smidt 2,5 kilo denne uge.. Så skulle der bare gerne ryge 6 kilo mere.. Så er jeg glad...

Tillykke, det er super flot gået. Jeg kan sagtens sætte mig ind i følelsen, da jeg faktisk selv har tabt 2,5 kg siden i tirsdags. Og ja en 6-7 kg må da gerne ryge her også...

Hold os endelig opdateret.

Anmeld

31. maj 2011

Carina1977

Saaby skriver:

Wow....det er godt nok flot

Tillykke med vægttabet

Anmeld

31. maj 2011

Babystar

Hvad er jeres bedste tip til at tabe sig?

Anmeld

31. maj 2011

StineW

Babystar skriver:

Jeg har en blok liggende i køkkenet, hvor jeg skriver alt jeg spiser ned. En side pr dag, og det virker super, da jeg bliver meget bevidst om hvad jeg spiser og om aftenen spiser jeg ikke nær så meget guf.

Jeg begyndte på det i tirsdags og vægten i morges sagde -3,2 kg .

Knus Stine

Anmeld

1. juni 2011

Babystar

Det er et meget godt trick. Har også hørt at undersøgelser viser, at folk som 'tracker' det de spiser klarer sig bedre end dem der kører efter en kostplan. Man kan selvfølgelig gøre begge ting 

Der er åbenbart også nogle der bare tager billeder. Se den her: http://bit.ly/mpptvy

Anmeld

1. juni 2011

StineW

Babystar skriver:

Det er et meget godt trick. Har også hørt at undersøgelser viser, at folk som 'tracker' det de spiser klarer sig bedre end dem der kører efter en kostplan. Man kan selvfølgelig gøre begge ting 

Der er åbenbart også nogle der bare tager billeder. Se den her: http://bit.ly/mpptvy

For mig virker det i hvert fald super. Det er nok fordi det rører ved min solthed at se at der står 10 linier med sundt md og 10 med guf. Så tænker jeg helt automatisk fandeme heller, og så spiser jeg mindre slik for at få en " pæn " liste.

Jeg spiser meget sundt hele dagen, det er først om aftene jeg får et problem. Jeg har så tilladt mig at spise f.eks. 5 stk hvid chokolade om aftenen ( og en kop hvid the uden sukker ). Det har jeg kunne holde indtil nu, og det var faktisk kun de første dage der var hårde.

Knus Stine

Anmeld

1. juni 2011

StineW

Babystar skriver:

Nårh ja og mht slanketip, så har jeg fjernet alle kcal holdige drikkevarer. Jeg drikker kun vand og hvid the ( man kan få nogle pakker med 5 smagsvarianter så det ikke bliver for kedeligt ).

I weekenden må jeg drikke et glas rødvin og lidt Cola Zero ( ikke for meget da det tricker min søde tand &nbsp.

Ved at fjerne " fy-drikkene ) fjerne man faktisk rigtig mange kcal i løbet af dagen, i mit tilfælde bliver det hurtigt til 2-300 kcal om dagen.

Knus.

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Saaby skriver:

Ej hvor er det bare vildt flot

Tillykke med det

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Haha og så ser jeg lige, at jeg har svaret dig engang tidligere

Flover mig lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.