popcakes.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Sabsy

Maggieh skriver:

du ved vel ikke også, hvordan man laver sååå lækre cup cakes? 

Maggieh!!!! - Du har startet ny livstil, så ikke alt det der snask (Du må IKKE tage det personligt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Magsen

Bubbes skriver:

Maggieh!!!! - Du har startet ny livstil, så ikke alt det der snask (Du må IKKE tage det personligt)

HAHAHAHAHHA  WUUUUUUUUUUUPS 

(bare rolig jeg tager INTET personligt )

Anmeld

31. maj 2011

Sabsy

Maggieh skriver:

HAHAHAHAHHA  WUUUUUUUUUUUPS 

(bare rolig jeg tager INTET personligt )

Det var godt Kunne bare ikke lade vær - Har også selv brug for at blive holdte i ørene, ellers holder min kur tjaaaaah ca to timer..Har rygrad som en regnorm

Anmeld

31. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Er der nogen som ved om man kan lave en masse helt færdige pop kager og pynte og det hele, og fryse dem ned og bruge dem til en lejlighed i juli måned? Hvor de så dagen før tages op og roligt tøer op, chokoladen skulle jo ikke svede helst, og de bliver vel ikke for gamle af 1 måned til 1 ½ i fryseren?

Og hvilken mærke chokofarve skal man købe, link?

Anmeld

31. maj 2011

Magsen

Bubbes skriver:

Det var godt Kunne bare ikke lade vær - Har også selv brug for at blive holdte i ørene, ellers holder min kur tjaaaaah ca to timer..Har rygrad som en regnorm

HAHAHA RYGRAD SOM EN REGNORM  den har jeg sku ikke hørt før 

Anmeld

31. maj 2011

LISBETH:-)

Og hvilken mærke chokofarve skal man købe, link?

Umiddelbart tror jeg ikke det er nogen god ide og fryse dem ned! Men kagen kan du fryse ned, og så tage den op dagen før, lave dem dagen før og have dem på køl til de skal spises.

Chokoladen har jeg fundet ud af, at det er bedst at man bruger chokolade der er beregnet til at blive smeltet - og at man smelter den på optøningsprogram i microovnen. Ellers klumper den og bliver slet ikke glat og flot.

Anmeld

31. maj 2011

lisbeth2910 skriver:

Umiddelbart tror jeg ikke det er nogen god ide og fryse dem ned! Men kagen kan du fryse ned, og så tage den op dagen før, lave dem dagen før og have dem på køl til de skal spises.

Chokoladen har jeg fundet ud af, at det er bedst at man bruger chokolade der er beregnet til at blive smeltet - og at man smelter den på optøningsprogram i microovnen. Ellers klumper den og bliver slet ikke glat og flot.

Tak for dit svar, men tænker lidt at is fra butikkerne har jo både chokolade og drys og dele mulitjausen på sig når de fryses?

Og mht chokolade, så skriv jeg chokoFARVE Det er nemlig en stor forvirring, der er meget at vælge imellem

Anmeld

31. maj 2011

LISBETH:-)

Tak for dit svar, men tænker lidt at is fra butikkerne har jo både chokolade og drys og dele mulitjausen på sig når de fryses?

Og mht chokolade, så skriv jeg chokoFARVE Det er nemlig en stor forvirring, der er meget at vælge imellem

Sorry

Pulver farve er bedst og farve med! Også det de anbefaler på div. hjemmesider.

tjo hvis du prøver det med frysningen må du da gerne komme med en update, for det ville fandme være smart hvis man kunne det.

Anmeld

31. maj 2011

lisbeth2910 skriver:

Sorry

Pulver farve er bedst og farve med! Også det de anbefaler på div. hjemmesider.

tjo hvis du prøver det med frysningen må du da gerne komme med en update, for det ville fandme være smart hvis man kunne det.

haha helt iorden, har nu bestilt pulverfarver skal nok komme med opdate, tror jeg begynder med en for ikke at ødelægge en masse, men tror nu godt  man  kan, is klarer det jo fint, men det skal jo godt nok smelte alligevel ja vi får se

Anmeld

31. maj 2011

Cris

Det lyder rigtigt lækkert og sjovt! Jeg havde aldrig hørt om cake pops før! Men jeg kikkede lidt på nettet og der findes en hav af videos på youtube. Der er en kvinder der hedder "Bakerella" som startede det der med cake pops. Hendes videos er gode. Hvis du laver nogle husk at vise os nogle billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.