Laurits sover ad h... til om dagen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Mettemus

Altså han har aldrig sover ret meget om dagen, men lige for tiden er det helt skidt!

Gode råd modtages med kyshånd!!!!

https://www.baby.dk/debat/112107pi1/barnets-soevn/han-vaagner-uden-at-vaere-udhvilet.aspx#GoToMessage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Sofia

Har ikke rigtig nogle gode råd - her er det meget forskelligt hvor meget Alfred sover. Men når han tager et langt stræk er det som regel i barnevognen.. Håber, der er andre der kan give dig gode råd

Anmeld

30. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Har ikke rigtig nogle gode råd - her er det meget forskelligt hvor meget Alfred sover. Men når han tager et langt stræk er det som regel i barnevognen.. Håber, der er andre der kan give dig gode råd

Har indtil videre fået et godt råd om en bog - den tror jeg, at vi skal have kig på!

Hvor er det bare skønt han gider sove i vognen - det gider Laurits også kun i 30 min ad gangen, og så ender vi, som du ved, i tilfældige opgange

Anmeld

1. juni 2011

CA

Åh hvor frustrende! Jeg ved ikke om det er " sådan får du dit barn til at sove" Du har fået anbefalet. Jeg har lige lånt den på biblo og den lover godt allerede! Den skal helt klart læses færdigt

Anmeld

1. juni 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Åh hvor frustrende! Jeg ved ikke om det er " sådan får du dit barn til at sove" Du har fået anbefalet. Jeg har lige lånt den på biblo og den lover godt allerede! Den skal helt klart læses færdigt

Det er nemlig den, og venter pt på at den dumper ned i postkassen og udfører mirakler at once! Det lyder godt at du er positiv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.