Han vågner uden at være udhvilet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Topp

Mettemus skriver:

Har du også fornemmelsen af at hun stadig er træt selvom hun vågner men ikke kan falde i søvn igen?

hun er meget træt - giver jeg hende bryst falder hun straks i søvn igen - og sådan kan jeg blive ved - eller ligge mig ved hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Mettemus

Topp skriver:

hun er meget træt - giver jeg hende bryst falder hun straks i søvn igen - og sådan kan jeg blive ved - eller ligge mig ved hende

Jeg tænker, at det må være noget tryghedshalløj, men kan ikke lige gennemskue løsningen

Anmeld

30. maj 2011

Mettemus

roenlund skriver:

Jeg har samme problem og min sp lytter bare ikke (eller også ved hun bare ikke hvad hun skla svare og vil ikke indrømme det)

Liam sover som regel 45 min og kun hvis jeg er rigtig hurtig når han vågner og ligger mig sammen med ham sover han videre... Tit går der så ikke mere end 30 min. efter at han er kommet op så er han grydeklar igen... det er så frustrerende for han er jo ikke min dejlige glade dreng når han er træt, føler nogengange jeg bruger hele dagen på at få ham til at sove...

Håber der er nogen sidder med de vise sten og vil dele...

Nej nemlig - min SP siger også bare at "så spver han jo det han har brug for", men jeg kan jo mærke, som du også siger, at han ikke er glad og tilfreds, men nærmest pylret en hel dag

Anmeld

30. maj 2011

Anne85

Jeg kan varmt anbefale dig bogen "sådan får du dit barn til at sove" - her kan du bl.a. Læse en masse om søvnfaser - på mig lyder det nemlig som om han har svært ved overgangen fra en søvnfase til en anden. I bogen kan du læse en masse gode fif til at hjælpe ham fra den ene søvnfase til den anden så han ikke vågner helt op allerede efter en halv time.

Anmeld

30. maj 2011

Topp

Mettemus skriver:

Jeg tænker, at det må være noget tryghedshalløj, men kan ikke lige gennemskue løsningen

det tror jeg du har ret i - jeg ligger mig stort set alle dage så hun kan få sovet (og jeg ELSKER også en middagslur) ellers er hun pyller resten af dagen

Anmeld

30. maj 2011

Mettemus

Anne85 skriver:

Jeg kan varmt anbefale dig bogen "sådan får du dit barn til at sove" - her kan du bl.a. Læse en masse om søvnfaser - på mig lyder det nemlig som om han har svært ved overgangen fra en søvnfase til en anden. I bogen kan du læse en masse gode fif til at hjælpe ham fra den ene søvnfase til den anden så han ikke vågner helt op allerede efter en halv time.

Super, tak for råd! Det vil jeg kigge på med det samme.

Anmeld

30. maj 2011

Mettemus

Topp skriver:

det tror jeg du har ret i - jeg ligger mig stort set alle dage så hun kan få sovet (og jeg ELSKER også en middagslur) ellers er hun pyller resten af dagen

Jeg gør det også - simpelthen for at han får sovet igennem.... og så er der bare noget helt vildt skønt over en middgs-/formiddagslur

Anmeld

30. maj 2011

Topp

Mettemus skriver:

Jeg gør det også - simpelthen for at han får sovet igennem.... og så er der bare noget helt vildt skønt over en middgs-/formiddagslur

ja det kan redde en dårlig dag hehe

Anmeld

30. maj 2011

Mettemus

Topp skriver:

ja det kan redde en dårlig dag hehe

Virkelig redde en dårlig dag! Som fx her hvor det begynder at blive lyst kl. 4 og Laurits tror, at så skal vi op - så er det skønt at kunne se frem til en lur

Anmeld

30. maj 2011

roenlund

Tidligere lagde jeg mig også vedLiam men er begyndt at lade være, for jeg føler han er nød til at lære det... han har jo altid en dårlig dag når vi skal ud fordi han så ikke sover ordenligt og det synes jeg er syndt. Han skal starte i Dp om 6 uger og så håber jeg at hun kan lære ham at sove bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.