At laaaaast: Billeder fra sidste baby-møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hahaha! Min trætte, trætte ammehjerne læser "vi har lækre babser" og tænker "tjoh, hvorfor ikk?"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

CA

Mettemus skriver:

Hahaha! Min trætte, trætte ammehjerne læser "vi har lækre babser" og tænker "tjoh, hvorfor ikk?"

Absolut ikke her. Aldrig har jeg dog set så triste bryster. Og ja n Bh kan gøre meget, men bestemt ikke en ammebh - den fremhæver og understreger alle sørgelighederne

Anmeld

1. juni 2011

CA

Mettemus skriver:

Tark

Jamen vi er nødt til at arrangere en play date når de engang er store nok til at forstå det og ikke bare tygge på hinanden

Helt klart!!

Anmeld

1. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Absolut ikke her. Aldrig har jeg dog set så triste bryster. Og ja n Bh kan gøre meget, men bestemt ikke en ammebh - den fremhæver og understreger alle sørgelighederne

Præcis... Det er nok noget af det jeg ser mest frem til... At kunne købe en ny, helt almindelig BH... 

Anmeld

1. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Anmeld

1. juni 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Ork man det glæder jeg mig også til!!! Var til fødselsdag hos en veninden uden baby og derfor iført alm BH - det hjalp gevaldigt på sørgelighederne - godt hjulpet på vej af at jeg ikke havde ammet i 6 timer

Anmeld

2. juni 2011

Lilje82

NØJ nogle vildt gode billeder, tak for at måtte lurer med.

Anmeld

3. juni 2011

Maja88

ej jeg er da gået totalt glip af det møde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.