At laaaaast: Billeder fra sidste baby-møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Maria-s

Ja piger! Så er der endelig kommet net i det lille hjem, DOG er tiden foran computeren ikke tilsvarende OGSÅ kommet tilbage!...   Jeg synes dagene FLYVER afsted og det er sjældent jeg er på min comp mere end 5 min om dagen, for bare lige at tjekke mails eller HURTIGT lige logge på baby.dk for at PRØVE lige at få et glimt af hvad der sker...

Noah-fisen er dejlig, dejlig og jeg ELSKER ham SÅ højt! Jeg frygter tanken om at skulle forlade denne dejlige bobble og vende tilbage til det hektiske arbejdsliv igen engang...... Jeg kan virkelig ikke få det til at hænge sammen inde i mit hoved.

Heller ikke endda når han skriger/ græder og man er helt ør i hovedet, ønsker jeg at være andre steder end lige her....

Men hva, man kan vel håbe på det ændre sig lidt med tiden... Ellers bliver der ski rungende tomt i skattekisten og besøg fra fodgen!

Men her billeder! Beklager der er gået så længe, men altså; bedre sent end aldrig, ikke??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

PeruBaby

VILDT GODE BILLEDER!! Tak for at måtte kigge med

KH Chris

Anmeld

30. maj 2011

piadas

SUUUUPER gode billeder! Det er vildt godt, det af Carina, Ditte og bebser, og det der hvor Smilla og Nadia tøsefnidrer! Måske jeg selv kunne se lidt mere smart ud på billedet sammen med Mette og Eva!

Dejligt at høre fra dig forresten!

Anmeld

30. maj 2011

Mettemus

Jahhh Maria, har glæder mig så meget til de her billeder!!

Hvor er de bare mega, mega go'e!

Elsker billedet hvor lille Nadia fortæller Smilla hemmeligheder Og så er Johannes bare møg lækker og mega nuttet på samtlige billeder Og hvor er det bare skønt med billeder af alle babyerneOg det ser bare nøjagtig lisså hyggeligt ud som det var

Anmeld

31. maj 2011

AnneBJ

Jeg vil meeeeeed næste gang!!!

Anmeld

31. maj 2011

CA

Sikke gode billeder! Det ser da bare vildt hyggeligt ud og hvor skal vi bare snart gøre det igen! Vi har lækre bebser!!

Anmeld

31. maj 2011

CA

Mettemus skriver:

Jahhh Maria, har glæder mig så meget til de her billeder!!

Hvor er de bare mega, mega go'e!

Elsker billedet hvor lille Nadia fortæller Smilla hemmeligheder Og så er Johannes bare møg lækker og mega nuttet på samtlige billeder Og hvor er det bare skønt med billeder af alle babyerneOg det ser bare nøjagtig lisså hyggeligt ud som det var

Årh Taaaak! Så er det ikke kun hans mor der er synes det Jeg kan sige det samme om Lauritz! Han er virkelig skøn og Martin er enig! 

Anmeld

31. maj 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Årh Taaaak! Så er det ikke kun hans mor der er synes det Jeg kan sige det samme om Lauritz! Han er virkelig skøn og Martin er enig! 

Tark

Jamen vi er nødt til at arrangere en play date når de engang er store nok til at forstå det og ikke bare tygge på hinanden

Anmeld

31. maj 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Sikke gode billeder! Det ser da bare vildt hyggeligt ud og hvor skal vi bare snart gøre det igen! Vi har lækre bebser!!

Hahaha! Min trætte, trætte ammehjerne læser "vi har lækre babser" og tænker "tjoh, hvorfor ikk?"

Anmeld

31. maj 2011

Marco2

Mettemus skriver:

Hahaha! Min trætte, trætte ammehjerne læser "vi har lækre babser" og tænker "tjoh, hvorfor ikk?"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.