Barnevogn igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

JustAnotherName

Umiddelbart ville jeg, hvis det var mig, af de fire du hér viser, nok vælge barnevogn nr. 2. Vores første barnevogn var en "Basson". Den var go!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

Nu har I jo god til, men tag forbi ønskebørn og babysam og kør med de forskellige vogne så har man et bedre overblik når man skal på det brugte marked Derfor brugte vi tænks brugertest, og tænk (høhø) engang at så var der lige en til salg som var testvinder

Ja det var nok en god ide! Det tror jeg at jeg vil gøre!

Anmeld

30. maj 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Umiddelbart ville jeg, hvis det var mig, af de fire du hér viser, nok vælge barnevogn nr. 2. Vores første barnevogn var en "Basson". Den var go!

Ingen problemer med den?

Det er jo en jungle!

Anmeld

30. maj 2011

anna-jonas

Nr 1. Condor'en er en meget stor og ufleksibel vogn, svær at manøvrere................ihvertilfælde, da vi prøvekørte sådan en i 2009.

Nr.2. Basson..............er ikke så pæn. Vi købte en klapvogn, som vi solgte igen hurtigt, da kvaliteten var for dårlig i.f.t prisen.

Nr. 3........Babysam, ser da nydelig ud............men kender ikke mærket. Den skal vel prøvekøres.

Nr. 4 .........Simo, er da vist den vogn jeg linkede til, er det ikke?? Det ser ud som om, det er et super køb.

Anmeld

30. maj 2011

grinbidderen

TbCp skriver:

Altså det er ikke fordi jeg skal købe en nu og her, men det er rart nok lige at have tjekket markedet... vi køber brugt denne gang..

Jeg er faldet over de 4 her jeg lige sætter ind, kender i dem? og har i nogle kommentare til dem???

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/condor/annonce/11304802?bigimages=1#images

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/basson/annonce/11249604?bigimages=1#images

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/babysam/annonce/11307665?bigimages=1#images

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/simo/annonce/11249664?bigimages=1#images

vi har købt sidste års model af basson i kærebørn til 4000 kr og den virker helt vild lækker let og køre med og dejlig polstret, så den ville jeg gerne anbefalde men den du henviser til af basson kender jeg ik men selve mærket er godt.. og forresten STORT tillykke med den lille spire

Anmeld

31. maj 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Nr 1. Condor'en er en meget stor og ufleksibel vogn, svær at manøvrere................ihvertilfælde, da vi prøvekørte sådan en i 2009.

Nr.2. Basson..............er ikke så pæn. Vi købte en klapvogn, som vi solgte igen hurtigt, da kvaliteten var for dårlig i.f.t prisen.

Nr. 3........Babysam, ser da nydelig ud............men kender ikke mærket. Den skal vel prøvekøres.

Nr. 4 .........Simo, er da vist den vogn jeg linkede til, er det ikke?? Det ser ud som om, det er et super køb.

Jeg må prøve lidt rundt og kigge hvad der er  på markedet...

Men Babysams mærke, som jeg har fundet ud af hedder Scandia, og Simo'en er også de to jeg hælder mest til!

Anmeld

31. maj 2011

TbCp

grinbidderen skriver:

vi har købt sidste års model af basson i kærebørn til 4000 kr og den virker helt vild lækker let og køre med og dejlig polstret, så den ville jeg gerne anbefalde men den du henviser til af basson kender jeg ik men selve mærket er godt.. og forresten STORT tillykke med den lille spire

Ja det var jo ellers billigt nok!

Anmeld

31. maj 2011

Dictes mor

Nummer 3 ligner meget den jeg købt af Trine (Maluccas mor) og den kan klart anbefales. Den er meget bedre en den Odder vi i sin tid købte til Dicte. Jeg er meget meget glad for det, og det er Dicte også

Anmeld

31. maj 2011

TbCp

Dictes mor skriver:

Nummer 3 ligner meget den jeg købt af Trine (Maluccas mor) og den kan klart anbefales. Den er meget bedre en den Odder vi i sin tid købte til Dicte. Jeg er meget meget glad for det, og det er Dicte også

Det er også den jeg hælder mest til. Jeg har så fundet ud af efterfølgende at den hedder en Scandia.

Anmeld

31. maj 2011

Dictes mor

TbCp skriver:

Det er også den jeg hælder mest til. Jeg har så fundet ud af efterfølgende at den hedder en Scandia.

Så er den magen til. Det er altså en rigtig dejlig vogn. Jeg er meget glad for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.