Barnevogn igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

TbCp

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Karo

Nope, dem kender jeg ikke.

Anmeld

30. maj 2011

TbCp

Karo skriver:

Nope, dem kender jeg ikke.

Damn it

Synes de alle 4 ser fine ud, men kender slet ikke mærkerne så ved ikke om man kan forventer de brækker sammen under en køretur eller hvad

Anmeld

30. maj 2011

Karo

TbCp skriver:

Damn it

Synes de alle 4 ser fine ud, men kender slet ikke mærkerne så ved ikke om man kan forventer de brækker sammen under en køretur eller hvad

Jeg kender kun til emmaljunga og den er ganske udemærket.

Anmeld

30. maj 2011

TbCp

Karo skriver:

Jeg kender kun til emmaljunga og den er ganske udemærket.

sådan en havde vi også til Liva og den var vi rigtig glade for.

Anmeld

30. maj 2011

<3

simoen var vi rigtig glade for - mere glade end for vores (lorte tunge irriterende) emmaljunga så den vil jeg til enhver tid anbefale. Men kender jo ikke den model. Basson skulle være en billigere udgave og i samme facon og føling som odderen. Trille er en discountvogn. men var vist testvinder sidste år i tænk... Såeh... En jungle

Anmeld

30. maj 2011

otlitrom

Jeg kender dem ikke, men udseendesmæssigt kan jeg bedst li' den sidste

Anmeld

30. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

simoen var vi rigtig glade for - mere glade end for vores (lorte tunge irriterende) emmaljunga så den vil jeg til enhver tid anbefale. Men kender jo ikke den model. Basson skulle være en billigere udgave og i samme facon og føling som odderen. Trille er en discountvogn. men var vist testvinder sidste år i tænk... Såeh... En jungle

Simoen eller vognen før den (fra babysam) er nok også de to jeg hælder mest til....

Så meget rart at høre at i har været tilfredse!

Anmeld

30. maj 2011

TbCp

kitty skriver:

Jeg kender dem ikke, men udseendesmæssigt kan jeg bedst li' den sidste

Den eller den anden sidste er nok dem jeg bedst kan lide....

Anmeld

30. maj 2011

<3

TbCp skriver:

Simoen eller vognen før den (fra babysam) er nok også de to jeg hælder mest til....

Så meget rart at høre at i har været tilfredse!

Nu har I jo god til, men tag forbi ønskebørn og babysam og kør med de forskellige vogne så har man et bedre overblik når man skal på det brugte marked Derfor brugte vi tænks brugertest, og tænk (høhø) engang at så var der lige en til salg som var testvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.