Det første sæt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Lotus86

kitty skriver:

Det er da fiiiiiint! Jeg glæder mig til at se den lille gut, når han kommer i det!

JEG KAN IKKE VENTE MERE. JEG VIL FØDE NU NU NUUUUU!

Ja jeg er også meget godt tilfreds med det sæt, og han os jo most wanted af os

Åh hvor jeg også virkelig godt gad det var snart, er simpelthen så spændt nu Og jeg er da nok også lige pænt spændt på at finde ud af hvilken lille en krølfisen er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Thereseh

Hvor er det nogle fine sæt I har fundet ! 

Jeg synes godt nok det er svært. Hi hi. Jeg har pakket en taske med tre sæt tøj samt et par natdragter, og det hele tar' jeg med på hospitalet til lillemanden. 

Indtil videre er det dette sæt jeg tror han skal hjem i, er det køligt den dag, får han et par hvide strømpebukser på, men ellers så skal de tykke babylår være bare under dynen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Hvor er det nogle fine sæt I har fundet ! 

Jeg synes godt nok det er svært. Hi hi. Jeg har pakket en taske med tre sæt tøj samt et par natdragter, og det hele tar' jeg med på hospitalet til lillemanden. 

Indtil videre er det dette sæt jeg tror han skal hjem i, er det køligt den dag, får han et par hvide strømpebukser på, men ellers så skal de tykke babylår være bare under dynen 

Naaaaij, er det hjemmestrik? Hvor er den fantastisk, den trøje! Det er bre liiiige i min retro-smag!

Virkelig fint sæt til lillemanden. Er spændt på at høre, hvad han skal hedde!

Anmeld

31. maj 2011

Thereseh

kitty skriver:

Naaaaij, er det hjemmestrik? Hvor er den fantastisk, den trøje! Det er bre liiiige i min retro-smag!

Virkelig fint sæt til lillemanden. Er spændt på at høre, hvad han skal hedde!

Min mor arbejder på et plejehjem, og da hun sagde hun skulle være mormor, begyndte nogle af de ældre damer at strikke tøj. SÅ hyggeligt 

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Min mor arbejder på et plejehjem, og da hun sagde hun skulle være mormor, begyndte nogle af de ældre damer at strikke tøj. SÅ hyggeligt 

Som færing elsker jeg strik! Jeg ved at det kommet til at vælte ind med striksager, når jeg har født. Vi ønsker os den her (svigermor strikker en kopi) til den lille til vinter. Jeg elsker Gudrun og Gudrun, og far har allerede en.. Jeg får svigermor til at strikke en til mig også, når jeg engang har fået en nogenlunde alm. kropsform igen

Hvor er det da sødt af de ældre. Min vejleder til BA har strikket to par strømper til baby, og min venindes mor har sendt en hue og to små par sokker. SÅ sødt af dem!

Anmeld

31. maj 2011

Thereseh

kitty skriver:

Som færing elsker jeg strik! Jeg ved at det kommet til at vælte ind med striksager, når jeg har født. Vi ønsker os den her (svigermor strikker en kopi) til den lille til vinter. Jeg elsker Gudrun og Gudrun, og far har allerede en.. Jeg får svigermor til at strikke en til mig også, når jeg engang har fået en nogenlunde alm. kropsform igen

Hvor er det da sødt af de ældre. Min vejleder til BA har strikket to par strømper til baby, og min venindes mor har sendt en hue og to små par sokker. SÅ sødt af dem!

Jeg er fra Norge, og elsker også strik. Det må ligge i vores vikingeblod, Kitty 

Jeg er ret vild med den her, og vil forsøge at få noget af min norske familie til at strikke noget lignende i str. 6 mnd. 

Elsker også Gudrun & Gudrun, men ikke deres priser. Så er det godt at ha noget familie der kan lave noget der ligner, for det halve 

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Jeg er fra Norge, og elsker også strik. Det må ligge i vores vikingeblod, Kitty 

Jeg er ret vild med den her, og vil forsøge at få noget af min norske familie til at strikke noget lignende i str. 6 mnd. 

Elsker også Gudrun & Gudrun, men ikke deres priser. Så er det godt at ha noget familie der kan lave noget der ligner, for det halve 

Jeg var liiige ved at købe en G&G i julen, til 1800,- med taxfree Jeg gjorde det ikke, min hjerne tog over Og ja, det må være de nordiske gener der slår igennem. Jeg har brugt mange timer på Drops' hjemmeside, for at finde mønstre. Svigermor kan bare slet ikke forholde sig til at skylle strikke, når hun ikke ved hvilken farve det er, når vi ikke kender kønnet. Skørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.