Det første sæt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.146 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

otlitrom

Har I fundet det første sæt tøj til baby? Og hvordan har I valgt?

Vi købte det sammen i H&M igår.. Farmand er rigtig ved at begynde at glæde sig, og derfor synes jeg det var en idé at indvie ham i det, eftersom alt andet tøjkøb er gjort by me Han skal også føle han er med, når det ikke lige handler om autostol eller sportsvogn til baby, hvilket han klart har fået lov at styre med hård hånd.

Har I valgt et sæt ud? Og må vi se?

Jeg tager lige billeder af det vi fandt igår og smider ind.. Synes bare det kunne være hyggeligt at høre, hvad I andre går og planlægger

Knus fra Kitty der slet slet ikke kan vente længere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

otlitrom

Billede som lovet (taget med mobil = dårlig kvali). Vi ved jo ikke om det bliver en pige eller en dreng, så det er ganske neutralt. Far synes det var det fineste Den grønne hue er fra Joha, resten er H&M.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

mortilsofieogsara

hvor er det et flot sæt men jeg har ikke købt noget tøj inden gang for jeg har jo 2 pigerne og vil ikke havde så meget i de helt små nr, som 50,56 og 62

Charlotte 38+4

Anmeld

31. maj 2011

Lotus86

Hvor er det bare fint, Kitty, er helt vild med de smækbukser

Jeg har lige fået vasket alt tøjet, og skal til at ligge det ned i skufferne igen, og så må jeg finde ud af hvilket sæt der skal med, han er jo en stor dreng, så vi må nok have lidt med i forskellige størrelser, så vi er sikre på at han kan passe det

Smider et billede ind så snart de er fundet

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Hvor er det bare fint, Kitty, er helt vild med de smækbukser

Jeg har lige fået vasket alt tøjet, og skal til at ligge det ned i skufferne igen, og så må jeg finde ud af hvilket sæt der skal med, han er jo en stor dreng, så vi må nok have lidt med i forskellige størrelser, så vi er sikre på at han kan passe det

Smider et billede ind så snart de er fundet

Jeg synes også farmand har gjort det godt Jeg skal også til at vaske resten af tøjet. Begyndte så småt igår.. Lige nu kan jeg kigge ud på altanen, hvor der hænger en masse stofbleer og tre sæt baby sengetøj.. Og så bliver jeg helt blød om hjertet

Min far har givet os en vaskemaskine, så jeg ikke skal rende i kælderen fra 2. sal. Han er altså en guttermand. Virkelig en befrielse at kunne vaske heroppe, når nu fisen kommer!

Jeg glæder mig til at se hvad du finder!

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

mortilsofieogsara skriver:

hvor er det et flot sæt men jeg har ikke købt noget tøj inden gang for jeg har jo 2 pigerne og vil ikke havde så meget i de helt små nr, som 50,56 og 62

Charlotte 38+4

Det kan jeg godt forstå! Vi har fået rigtig meget tøj, så vi har heller ikke købt noget særligt. Har måske brugt 300,- på babytøj. Nu glæder jeg mig bare til det skal i brug!

Nu nærmer du dig termin. Kan du mærke om der er noget igang?

Anmeld

31. maj 2011

Lotus86

kitty skriver:

Jeg synes også farmand har gjort det godt Jeg skal også til at vaske resten af tøjet. Begyndte så småt igår.. Lige nu kan jeg kigge ud på altanen, hvor der hænger en masse stofbleer og tre sæt baby sengetøj.. Og så bliver jeg helt blød om hjertet

Min far har givet os en vaskemaskine, så jeg ikke skal rende i kælderen fra 2. sal. Han er altså en guttermand. Virkelig en befrielse at kunne vaske heroppe, når nu fisen kommer!

Jeg glæder mig til at se hvad du finder!

Haha.. Ja min mor og jeg var også totalt solgt i weekenden da vi vaskede det hele, man falder hurtigt i svime

Hvor lækkert i har fået vaskemaskine, det gør det hele lidt lettere, vi må desværre ikke have en i lejligheden, men vi bor i stuen, og vaskekælderen er i samme blok, så det er ikke så slemt

Anmeld

31. maj 2011

mortilsofieogsara

kitty skriver:

Det kan jeg godt forstå! Vi har fået rigtig meget tøj, så vi har heller ikke købt noget særligt. Har måske brugt 300,- på babytøj. Nu glæder jeg mig bare til det skal i brug!

Nu nærmer du dig termin. Kan du mærke om der er noget igang?

Jeg har ikke mærke noget men har også gået over tid begge gange så det er jeg også sikker på jeg gør nu, men håber da meget at der snart sket noget

Anmeld

31. maj 2011

Lotus86

Så fik jeg endelig lagt alt tøjet på plads, der er godt nok meget, men ironisk nok, så havde vi kun to langærmede bodyer i str. 56, og den ene var der ingen bukser der passede til, så der var pludselig ikke så mange valgmuligheder Men, synes alligevel det blev til et fint sæt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Så fik jeg endelig lagt alt tøjet på plads, der er godt nok meget, men ironisk nok, så havde vi kun to langærmede bodyer i str. 56, og den ene var der ingen bukser der passede til, så der var pludselig ikke så mange valgmuligheder Men, synes alligevel det blev til et fint sæt

Det er da fiiiiiint! Jeg glæder mig til at se den lille gut, når han kommer i det!

JEG KAN IKKE VENTE MERE. JEG VIL FØDE NU NU NUUUUU!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.