Ferielejlighed i Sitges, Spanien (tæt på Barcelona)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
908 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

3rollinger

Hej piger

Ferietiden nærmer sig!

En af mine kolleger udlejer denne lejlighed i Sitges. Hvis nogen skulle være interesserede kan I kontakte ham direkte gennem siden (paa spansk eller engelsk). Der er 9 soveværelser, så den er ideel som delelejlighed.

http://www.feriebolig-spanien.dk/rentals/accommodations/properties/11220/Sitges/34/Barcelona/7/Catalunya/Sitges.html

Mvh

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Kamulla

HOLD da op den er lækker... men føj den er også dyr da 

Anmeld

30. maj 2011

3rollinger

Camillas-photography skriver:

HOLD da op den er lækker... men føj den er også dyr da 

Kan kun give dig ret. 

Man skal ihvertfald udnytte alle sovevaerelser, men saa kan der ogsaa sove op til 18 personer, og saa er prisen ca. 45 € pr nat pr person. Det er en okay pris.

Men det er ikke lige en man lejer til sin egen lille familie.

Anmeld

30. maj 2011

3rollinger

3rollinger skriver:

Kan kun give dig ret. 

Man skal ihvertfald udnytte alle sovevaerelser, men saa kan der ogsaa sove op til 18 personer, og saa er prisen ca. 45 € pr nat pr person. Det er en okay pris.

Men det er ikke lige en man lejer til sin egen lille familie.

Den vil være god hvis man har sådan en venneklub hvor man er 7-8 par eller hvis svigerforældrene vil invitere hele familien til udlandet istedet for at holde sølvbryllup.

Der er jo også 8 badeværelser, så der er ret god basis for lidt privatliv også 

Anmeld

30. maj 2011

Dictes mor

Wow der vil jeg gerne ned, men men men har ikke råd, og tror ikke, at jeg kan samle så mange mennesker på en gang som vil med derned, så prisen blev til at få råd til ... Men hold op hvor er der lækkert

Anmeld

31. maj 2011

3rollinger

Dictes mor skriver:

Wow der vil jeg gerne ned, men men men har ikke råd, og tror ikke, at jeg kan samle så mange mennesker på en gang som vil med derned, så prisen blev til at få råd til ... Men hold op hvor er der lækkert

Det er da et forsoeg vaerd, altsaa at samle saa mange mennesker.

Jeg kender heller ikke lejligheden personligt, men jeg ville godt nok heller ikke have noget imod at bo der en uges tid 

Anmeld

2. juni 2011

3rollinger

OP 

Anmeld

3. juli 2011

3rollinger

I Spanien er der lige nu min. 30º. Det er da ikke saa daarligt naar det regner i DK, vel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.