3 dage over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.725 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg havde forventet mens i fredags men da jeg tog en test idag viser den stadig negativ

Kan det være pga en dårlig test.? (har brugt valmed)

Der er ikke skyggen af mens, men tilgængæld rigtig ømme bryster

Hvad er jeres bud.? Skal jeg prøve et andet mærke eller er den rigtig nok med der ikke er noget.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

jeg havde forventet mens i fredags men da jeg tog en test idag viser den stadig negativ

Hvad er jeres bud.? Skal jeg prøve et andet mærke eller er den rigtig nok med der ikke er noget.?

Hvis du ikke har fået din mens, så er der jo stadig en chance. Ville nok vente et par dage og så tage en ny. HCG fordobles hver anden dag, og hvis du er langsom "starter" så kan der godt gå lidt tid før man kan se det på en test. 

Ømme bryster ved jeg ikke lige med. Jeg har det både før mens og i min graviditet. 

Held og lykke. 

Anmeld

6. juni 2011

Ems30

Anonym skriver:

Hej. Er du blevet gravid? For jeg har også testet med valmed idag og den var negativ, selvom jeg er 2 dage over tid...

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Ems30 skriver:

Hej. Er du blevet gravid? For jeg har også testet med valmed idag og den var negativ, selvom jeg er 2 dage over tid...

Jeg testede med en anden test i søndags men den var også negativ

Jeg har dog stadig ikke fået min mens her 11 dage over tid

Anmeld

7. juni 2011

Ems30

Anonym skriver:

Jeg testede med en anden test i søndags men den var også negativ

Jeg har dog stadig ikke fået min mens her 11 dage over tid

Ej, hvor frustrerende ikke at få svar. Jeg er også tre dage over tid og ingen skygge af mens. Jeg tør dog ikke at gå ud og teste nu, så venter lige til i morgen tidligt. Så er der gået nogle dage og der burde være udskilt lidt mere hcg. 

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Ems30 skriver:

Ej, hvor frustrerende ikke at få svar. Jeg er også tre dage over tid og ingen skygge af mens. Jeg tør dog ikke at gå ud og teste nu, så venter lige til i morgen tidligt. Så er der gået nogle dage og der burde være udskilt lidt mere hcg. 

Jeg krydser fingre for dig

Ja meget..

Krydser fingre for dig...

Tester selv igen på fredag og ser om den siger noget ellers må jeg ringe til min læge da det så er 41 dage siden min sidste mens startede

Anmeld

14. juni 2011

Ems30

Anonym skriver:

Ja meget..

Krydser fingre for dig...

Tester selv igen på fredag og ser om den siger noget ellers må jeg ringe til min læge da det så er 41 dage siden min sidste mens startede

Hej, kom du til lægen? Fandt du ud af om du er gravid?

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Ems30 skriver:

Hej, kom du til lægen? Fandt du ud af om du er gravid?

Jeg har ikke været ved lægen i nu..

Men jeg har stadig ikke set min mens og testen siger stadig negativ

Anmeld

15. juni 2011

lykkekevin

kan sige for mange er det for tidlig at teste så tidlig.. jeg kunne først teste positiv med den store 4 uger hen med den lille 3 uger hen

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

lykkekevin skriver:

kan sige for mange er det for tidlig at teste så tidlig.. jeg kunne først teste positiv med den store 4 uger hen med den lille 3 uger hen

Det er nu 2½ uge siden jeg skulle havde haft min mens så en test burde kunne vise det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.