quitte sutten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Bshizzle

NatteS skriver:

holda op. stædig lille fyr

Yep.. osse i den grad.
Han får osse besked på at den skal væk her i sommeren..Basta.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Mira0911

NatteS skriver:

held og lykke Håber da det går roligt og nemt for jer ..

Jo tak... Det er gået fint nok indtil videre... 

Anmeld

29. maj 2011

NatteS

Bshizzle skriver:

Yep.. osse i den grad.
Han får osse besked på at den skal væk her i sommeren..Basta.

hehe yup yup.. så har mor talt ;P

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

NatteS skriver:

Hey all...

Jamen lige et nysgerrig tråd..

Hvornår hjalp i de små med at smide sutten..  eller smed de den selv ?

og hvordan gjorde i det.. ?

Mine 3 har byttet sutten for en cykel til deres 3 års fødselsdag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. maj 2011

132319

Min søn var lige blevet 3 år. 

Han er decemberbarn og derfor var det oplagt at tage ind og give den til julemanden i Tivoli. Dette gjorde han MEGET stolt og sagde at de skulle gives til nissebabyerne 

10 minutter efter syntes han godt nok at vi skulle gå tilbage efter dem men efter en god snak fandt han ud af at det kunne han jo ikke.

Han fik ingen gave da det jo lige havde været hans fødselsdag men han fik en heliumballon som han var lykkelig for -Og så i øvrigt en lille pose vingummibamser af julemanden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

MaliksMor

Malik er 13 måneder, og er begyndt at tage sutten ud tit (selv)

han bruger den for det meste kun når han er ved at være træt. Og når han skal puttes, men så spytter han den ud når han er faldet i søvn..

Så herhjemme er det mest bare en trøst, han gider ikke rigtig..

Så regner med at vi prøver at gemme dem væk om 5 måneder, eller noget lign medmindre det ændre sig og den pludselig bliver hans et og alt ...

Anmeld

30. maj 2011

Fru.Ø

Sønnike var først klar til at smide sin nat sut,da han var omkring 4år.

Men har har så aldrig spurgt efter den siden,så det har været dejlig nem

Og han har heldigvis ikke suttebid,det frygtede jeg ellers.

Lillesøster er 2½år og er meget glad for sin sut,så vil prøve at få hende vendt af med den inden hun fylder 4å.

Anmeld

30. maj 2011

musse1

den færste af vores smed selv sutten da han var 1½ år, var faktisk fordi vi var i joboland, og havde ik den rigtige ynglings sut med, så ville han slet ik ha hehe, men ville godt om natten til han ca. var 2 år.

den anden brugte kun lige en smule sut som helt lille, men har aldrig været rigtig intresseret, så den er faktisk aldrig brugt.

vores den tredje er 2½ år nu, og han bruger stadigvæk sut, er meget afhænging af den faktisk, undtaen når han lige leger,men den skal tages væk om dagen og burde endelig også om natten, men det bliver det ik helt i nu, men han skal gerne være stoppet helt inden om 3 mdr. syns det er grimt og usundt de bruger sut, når de er så gamle

den 4 bruger heller ik sin sut ret meget, lige til at falde i søvn og bruger lidt når han bliver ked, men ellers gider han den ik og han er 9 mdr.

så ved ik lige helt hvad jeg skal stemme andet en blank

Anmeld

30. maj 2011

Mor til L&S

Kan ikke stemme da Liva er 14 mdr og stadig har sut - MEN ville bare sige at hun kun bruger sutten når hun sover og det har hun gjort siden 10 mdr ca.

Falder hun og er ked af det får hun den selvfølgelig, men aflevere den selv igen efter max 5 min.

Anmeld

30. maj 2011

Nemesis

Jonas havde meget længe kun brugt den om natten og vi havde snakket om at når den sidste var gået i stykker så var det slut.

Han endte med at bide hul i 2 sutter på en uge så det måtte jo slutte inden det gik galt så han smed selv sutten i skraldespanden om morgenen.

Om aftenen spurgte han efter den, men jeg kunne jo fortælle at han havde smidt den ud om morgenen og skraldespanden var blevet tømt. Han var ude og kigge og ja væk var sutten.

Så han blev lidt ked men blev puttet med sin putteklud og putte dyne og så var det det!

Jonas var der 2 år og 3 mdr.

Sara bruger ikke sut så med hende får vi ikke det problem.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.