quitte sutten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

NatteS

Mira0911 skriver:

Vi er i gang med at vende Julie af med den.. Så hun kun bruger den når hun sover.. Den skal helst være væk inden lillesøster melder sin ankomst... 

og hvor gammel er hun ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Bshizzle

Well.. Herhjemme har Lucas faktisk stadig hans sut når han sover kun!.
Han nægter at sove uden en sut.. og han er altså 5½
.. Men han ved godt at han skal stoppe med at bruge den.. osse nu her hvor lillebror kommer, for han skal jo "arve" den  

Anmeld

29. maj 2011

NatteS

wow kan se afstemningen ligger oppe omkring de 3... havde godt nok troet den lå lavere...

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

NatteS skriver:

og hvor gammel er hun ?

Hun er 2 år og 3 mdr... 

Anmeld

29. maj 2011

NatteS

Bshizzle skriver:

Well.. Herhjemme har Lucas faktisk stadig hans sut når han sover kun!.
Han nægter at sove uden en sut.. og han er altså 5½
.. Men han ved godt at han skal stoppe med at bruge den.. osse nu her hvor lillebror kommer, for han skal jo "arve" den  

holda op. stædig lille fyr

Anmeld

29. maj 2011

Mi

NatteS skriver:

wow kan se afstemningen ligger oppe omkring de 3... havde godt nok troet den lå lavere...

Når det handler om at kvitte sutten helt, altså også om natten, så tænker jeg at få børn er helt færdige med sutten ved 3 års alderen.

Anmeld

29. maj 2011

NatteS

Når det handler om at kvitte sutten helt, altså også om natten, så tænker jeg at få børn er helt færdige med sutten ved 3 års alderen.

ja det nok rigtig nok.. nu er min dreng så også kun 21 mdr. men han har så også kun fået den at sovet med siden han var 1 år ca. (+en gang i mellem når han er utryk eller ked af det.. men der har han også en stofble han bare ikke kan undvære! )

Anmeld

29. maj 2011

Thalia

Min søn sagde farvel til sutten da han var 3½, og jeg er SÅ glad for at vi ventede så længe.

Han var super klar til at starte i børnehave i sin tid, men da det endelig blev tid var det bare SÅ hårdt ved ham. Han er typen der gerne lige skal se mennesker an før han knytter sig til dem, og det betød at de første par uger gik med at han græd og græd over at vi gik fra ham om morgenen, og han ville ikke lade pædagogerne trøste ham fordi han jo ikke kendte dem.

Det var en kæmpe hjælp for dem at de i det mindste kunne give ham sine sutter og lade ham finde trøst og ro selv, og stille og roligt blev børnehaven et stort hit. Hele efteråret har dog været præget af at vores dreng har været meget træt og meget tryghedssøgende når han kom hjem, og sutten gav ham den ro han havde brug for om aftenen når han blev puttet.

Her i foråret var der så endelig den ro på vores hverdag at det gav mening at fjerne sutten, og så holdt vi en nem og smertefri farveldag

Anmeld

29. maj 2011

NatteS

Thalia skriver:

Min søn sagde farvel til sutten da han var 3½, og jeg er SÅ glad for at vi ventede så længe.

Han var super klar til at starte i børnehave i sin tid, men da det endelig blev tid var det bare SÅ hårdt ved ham. Han er typen der gerne lige skal se mennesker an før han knytter sig til dem, og det betød at de første par uger gik med at han græd og græd over at vi gik fra ham om morgenen, og han ville ikke lade pædagogerne trøste ham fordi han jo ikke kendte dem.

Det var en kæmpe hjælp for dem at de i det mindste kunne give ham sine sutter og lade ham finde trøst og ro selv, og stille og roligt blev børnehaven et stort hit. Hele efteråret har dog været præget af at vores dreng har været meget træt og meget tryghedssøgende når han kom hjem, og sutten gav ham den ro han havde brug for om aftenen når han blev puttet.

Her i foråret var der så endelig den ro på vores hverdag at det gav mening at fjerne sutten, og så holdt vi en nem og smertefri farveldag

I jeres situation kan jeg så godt se det har være det rigtige valg for jer. Så har det også været et helt naturligt stop.. dejligt når det fungere sådan

Anmeld

29. maj 2011

NatteS

Mira0911 skriver:

Hun er 2 år og 3 mdr... 

held og lykke Håber da det går roligt og nemt for jer ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.