Lotus86 skriver:
Åhh hvor er du heldig, eller hvad man lige siger, er jo ikke lige det fedeste at du render og kaster op hele tiden
Men det er da skisme spændende om det er optakten der er i gang 
Vil bare virkelig virkelig ønske det skete inden længe, har nemlig lige været til kontrol på hospitalet i dag (mistanke om for meget forstervand) det så dog rigtig fint ud alt sammen, men han vejer altså 3400 gram nu
så kan lige se for mig hvor det ender hvis jeg skulle være så 'heldig' at gå over tid, hvilket slet ikke skulle undre mig... 
3400?! Giv den gas, "lille" mand! Han bliver en stor flot fyr, når han kommer ud!
Jeg tør ikke håbe på noget, for jeg ved jo godt jeg kan gå over, selvom jeg har det som nu.. Jeg er bange for at ønske fødslen så meget, at jeg selv går og skaber alle symptomerne med mine tanker. Men igår måtte jeg to gange gå i seng med en varmepude og tanker om panodiler, fordi jeg havde så tæske ondt over det hele. Lige nu har jeg det OK, så jeg knokler på at lægge sidste hånd på BA, så den er ude af verden.
Var til fødselsforberedelse i fredags, og der var en der var lige så langt som os. Baby i hendes mave vejede kun 1800 gr.. Tænk at der kan være så stor forskel? Lille-fisen blev skønnet til 2800 for 10 dage siden.. Men jeg ved jo ikke om det passer. Det ser vi, når den engang kommer ud 
Anmeld