Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

TheLittleOne

Puha da da ...

Igår aftens var vi til kærestens lillebrors fødselsdag og lige idet jeg vil køre hjem, bliver min mave helt hård, tung og jeg får smerter i lysken og bækkenet.

Jeg havde ellers givet kæresten lov til at drikke sig fuld da jeg tænkte at der jo ville gå længe inden han kunne det igen.

Men vi tager hjem og jeg ringer til jordmoder hotlinen på hillerød. . Rigtig nok det er veer og jeg tænker så er det nu Efter 3-4 timer går det desværre i sig selv.. Men nu er vi sku tæt på Det kan være når som helst.. Det er vildt at tænke på at inden længe er jeg/vi blevet mødre  

En lille opdate på weekenden

Kærligst Louise som glæder sig til at blive mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Lyksfyn

Det er så spændene hvornår de kære unger kommer...

Jeg har været så sikker på at jeg skulle føde flere gange i løbet af weekenden...

Er SÅ klar til at få baby ud nu... Følesen af at bo i en tidsbobbel uden at ane hvornår ting sker er svær syntes jeg

Alt det bedste til dig og god fødsel

Kærligst fra en MEGET utålmodig højgravid

Anmeld

30. maj 2011

TheLittleOne

Lyksfyn skriver:

Det er så spændene hvornår de kære unger kommer...

Jeg har været så sikker på at jeg skulle føde flere gange i løbet af weekenden...

Er SÅ klar til at få baby ud nu... Følesen af at bo i en tidsbobbel uden at ane hvornår ting sker er svær syntes jeg

Alt det bedste til dig og god fødsel

Kærligst fra en MEGET utålmodig højgravid

Det er nemlig Så spændene

Ønsker også alt held og lykke til dig

Anmeld

30. maj 2011

otlitrom

Iiiih. hvor er det spændende!! Jeg kan slet ikke holde ud at læse om sådan noget nu, for jeg er bare så MEGA spændt på at vi alle skal føde og have vores guld i armene!

Jeg havde det så dårligt igår formiddags, også hvor jeg havde ondt i lænden og plukveer.. Jeg kunne næsten ikke gå.. Kvalme etc.. Men det gik også i sig selv igen. Vi tog derfor et nyt billede af maven, selvom vi havde taget i forgårs. Sendte det til to veninder. De var bare "wow, den hænger nede om kvæene på dig nu!" Den er åbenbart sunkelt helt vildt. Er din mave også det?

Hepper på du snart får rigtige veer!!

Anmeld

30. maj 2011

TheLittleOne

kitty skriver:

Iiiih. hvor er det spændende!! Jeg kan slet ikke holde ud at læse om sådan noget nu, for jeg er bare så MEGA spændt på at vi alle skal føde og have vores guld i armene!

Jeg havde det så dårligt igår formiddags, også hvor jeg havde ondt i lænden og plukveer.. Jeg kunne næsten ikke gå.. Kvalme etc.. Men det gik også i sig selv igen. Vi tog derfor et nyt billede af maven, selvom vi havde taget i forgårs. Sendte det til to veninder. De var bare "wow, den hænger nede om kvæene på dig nu!" Den er åbenbart sunkelt helt vildt. Er din mave også det?

Hepper på du snart får rigtige veer!!

Ja den en tungere og hænger også mere.. Håber også der snart sker noget, har haft nogle hårde plukkeveer i nat og også her til formiddag + vildt ondt i lænden, tror/håber der er noget under opsejlning

Anmeld

30. maj 2011

Thereseh

Åh hvor er det spændende, og IHHHHHH jeg vil også 

Anmeld

30. maj 2011

otlitrom

TheLittleOne skriver:

Ja den en tungere og hænger også mere.. Håber også der snart sker noget, har haft nogle hårde plukkeveer i nat og også her til formiddag + vildt ondt i lænden, tror/håber der er noget under opsejlning

Jeg sidder nærmest og hopper i sofaen på dine vejne!! Skal du ikke lige have en omgang ve-støv med på vejen? JO, det tror jeg!!!

************** **************** ************************ *********************** ******

Anmeld

30. maj 2011

Lotus86

Ihh hvor er det bare super spændende - jeg vil også have veer snart

Held og lykke med det hele, håber snart det går rigtigt i gang

Anmeld

30. maj 2011

TheLittleOne

kitty skriver:

Jeg sidder nærmest og hopper i sofaen på dine vejne!! Skal du ikke lige have en omgang ve-støv med på vejen? JO, det tror jeg!!!

************** **************** ************************ *********************** ******

Tak søde.. Jeg bliver nød til at ligge mig i seng  Håber sku det forsætter sådan

Anmeld

30. maj 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Ihh hvor er det bare super spændende - jeg vil også have veer snart

Held og lykke med det hele, håber snart det går rigtigt i gang

Mærker du ingen forandringer i kroppen for tiden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.