Arj, endnu en lortenat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2008

Rasmine

Med snot og en dreng som har haft 39,7 i feber.

Et dumt spørgsmål; Men hvor længe varer en 3-dages feber?
3 hele døgn, eller hvad?
Eller er det +/- 3 dage?
Så det altså kan stå på enten 2 dage, eller flere end 3.

Jeg er simpelthen så slidt.
Mit hoved er ved at springe i luften. Har ondt i halsen.
Min mor kommer heldigvis idag, ved middagstid og hjælper, men gosh, hvor er der længe til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Marco2

Kan ikke hjælpe med svar på det med 3-dages feberen. Hvad siger lægen? Ville nok ringe når bettemanden har haft feber så længe...

Emily havde jo 40,4 igår aftes og opkast og 40 i feber i nat. Til morgen er hun helt frisk og har 36,8...

Men jeg vil bare sige god bedring til Jer alle. Og godt din mor kommer. Hvad med faderen? Har han ikke mulighed for at blive hjemme og passe syg dreng?

AG

Anmeld

20. november 2008

Rasmine

Men han har det jo egentlig fint.
Selv når feberen er på sit højeste, smiler han og joker med os.
Han drikker fint, men spiser ikke så meget (men det gør jo heller ikke rigtig noget)

Anmeld

20. november 2008

Loggidut

det er ikke til at holde ud bacon, herhjemme glider tif og jeg også rundt i dårligsom...hun har det dog bedre end mig..

jeg krydser sgu snart fingre for i er igennem det!

og hvor lang tid en tredagesfeber kan være...ja det vil jeg lade være usagt...for jeg aner ikke om den kan strække sig!

Anmeld

20. november 2008

Tikki

Altså, de kloge siger 3-4 dage med høj feber - omkring de 40 er vist normalt....Men her varede det 4-5 dage med høj høj feber, dernæst udslæt i et par dage og så 1 uges tid mere med lidt feber, pyller og voldsom træthed indtil hun var helt ovenpå igen. Jeg ville nok hellere kalde den 6-9 dages feberen

Anmeld

20. november 2008

linemus

Generelt er det 3 dage med høj feber, der så forsvinder lige så pludseligt, som den er kommet. Derefter røde prikker, der kan vare fra et par timer til et par dage.

Men alt er vel relativt. Her var Nanna også syg længere og blev ved med at være hænget og rødspættet i flere dage, mens Signe var hurtigt ovre det igen.

Håber I har fået det bedre begge to. Har virkelig ondt af syge dig, der også skal passe sygt barn.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.