21+0 med den lille prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

NinaNymannMadsen

***S*** skriver:

Flot dejlig rund mave!  Skønt din lille datter er så glad for baby!

mange tak. ja det er super skønt hun er glad for baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Valle81

Astasmor skriver:

ja her kommer der så et nyt billed af prinsessen inde i maven er 21+0 og hun bokser bare der ud af inde i maven, så hun rå hygger sig virkelig meget det er skøøøøønt.
kenneth ahr også mærket hende sparke første gang, nu mangler vi bare at asta også mærker det, men prinsessen stopper altid når jeg når at få asta til at røre maven som om hun ved det. men Asta er glad for baby, hun kysser maven hele tiden og siger hej baby hele tiden til maven, og det er ikk maven det er baby sådan er det bare.

her er billedet.

Hold da op en smuk, stor og rund lidt for lækker mave der:0)

Hun har det da bare lidt for godt:0)

Anmeld

31. maj 2011

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Hold da op en smuk, stor og rund lidt for lækker mave der:0)

Hun har det da bare lidt for godt:0)

mange tak.
ja tror hun lever rigtig godt der inde, hun er hvertfald aktiv og boltre sig rundt og rigtig hygger sig. og så så fin ud til scanningen.

Anmeld

31. maj 2011

Valle81

Astasmor skriver:

mange tak.
ja tror hun lever rigtig godt der inde, hun er hvertfald aktiv og boltre sig rundt og rigtig hygger sig. og så så fin ud til scanningen.

Det er så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt:0)

Altså din og MoarJ's graviditer går bare så hurtigt:0) Jeg kan slet ikke nå at følge med - synes tiden flyver afsted:0) I har jo født lige om lidt:0)

Anmeld

31. maj 2011

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Det er så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt:0)

Altså din og MoarJ's graviditer går bare så hurtigt:0) Jeg kan slet ikke nå at følge med - synes tiden flyver afsted:0) I har jo født lige om lidt:0)

ja tiden flyver afsted. ja syntes virkelig mig og hendes graviditet bare går stærk. vi følges og næsten af hun er kun 2-3 uger længere henne end mig.
kan slet ikk selv følge med så hurtig går det syntes jeg, men tror også det er fordi man laver noget næsten hver dag at tiden går så hurtig. og når jeg har Asta Maria min egen lille krudtugle der hjemme ja så står tiden bestemt ikke stille, hun udfordre os lige for tiden og prøver virkelig grænser af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.