21+0 med den lille prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.886 visninger
34 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

NinaNymannMadsen

ja her kommer der så et nyt billed af prinsessen inde i maven er 21+0 og hun bokser bare der ud af inde i maven, så hun rå hygger sig virkelig meget det er skøøøøønt.
kenneth ahr også mærket hende sparke første gang, nu mangler vi bare at asta også mærker det, men prinsessen stopper altid når jeg når at få asta til at røre maven som om hun ved det. men Asta er glad for baby, hun kysser maven hele tiden og siger hej baby hele tiden til maven, og det er ikk maven det er baby sådan er det bare.

her er billedet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

MaybeBaby

Fantastisk bobbel! en rigtig dejlig har-lyst-til-at-kramme mave! Og herhjemme mangler manden endnu at mærke ham sparke. Baby går ellers til den indtil jeg bare tænker tanken om at Sten lige skal mærke Men der er heldigvis nooooogle uger endnu, så han når det nok

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Sikke en fin mave...  Der sker virkelig også noget ved dig... 

Anmeld

29. maj 2011

NinaNymannMadsen

MaybeBaby skriver:

Fantastisk bobbel! en rigtig dejlig har-lyst-til-at-kramme mave! Og herhjemme mangler manden endnu at mærke ham sparke. Baby går ellers til den indtil jeg bare tænker tanken om at Sten lige skal mærke Men der er heldigvis nooooogle uger endnu, så han når det nok

tak.
ja det skal nok komme. det er også kun når jeg ligger på ryggen man kan mærke hende udvendig lige pt. men der er da lang tid endnu så det skal nok nå at komme. hun er hvertfald livlig så det gør noget.

Anmeld

29. maj 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Sikke en fin mave...  Der sker virkelig også noget ved dig... 

mange tak. ja det gør der. og nu kan jeg også rigtig selv se der sker noget.

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

mange tak. ja det gør der. og nu kan jeg også rigtig selv se der sker noget.

Ja, det er dejligt... 

Anmeld

29. maj 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja, det er dejligt... 

ja det er rigtig dejligt. kan heller ikk vente til jeg skal på barsel og rigtig får tid til at gå og få lavet astas værelse klart til en mere

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja det er rigtig dejligt. kan heller ikk vente til jeg skal på barsel og rigtig får tid til at gå og få lavet astas værelse klart til en mere

Det er da også dejligt... 

Anmeld

29. maj 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Det er da også dejligt... 

jp rigtig dejligt. og nu kan vi jo rigtig gå igang fordi vi ved det bliver en pige jo. har også været igang med at sortere i astas baby tøj for det vi kan bruge til et efterårs barn.

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

jp rigtig dejligt. og nu kan vi jo rigtig gå igang fordi vi ved det bliver en pige jo. har også været igang med at sortere i astas baby tøj for det vi kan bruge til et efterårs barn.

Det samme her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.