Håber snart jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej

Min mand og jeg har allerede en dejlig lille dreng på snart 9 mdr.... Det tog os 10 mdr. fra vi startede på baby projektet til jeg blev gravid, så nu har vi bestemt os for at vi gerne vil have nr. 2. Jeg håber ikke der går lige så lang tid denne gang før jeg er gravid. Jeg vil gerne have mine børn tæt på hinanden....... Men desværre går det ikke altid som man ønsker sig. Men jeg  fingre for at det snart sker.... Jeg synes det var hårdt sidst, især når veninder kom og fortalte at de var gravid og så kæmpede vi for at blive gravid.

Nogle der er i samme situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

4kløver

Mio men vil fortælle om min kusine de havde også problemer og ville igang når det nu tog så lang tid men der gik 3 måneder. så håber at du er lige så heldig

Anmeld

29. maj 2011

4kløver

4kløver skriver:

Mio men vil fortælle om min kusine de havde også problemer og ville igang når det nu tog så lang tid men der gik 3 måneder. så håber at du er lige så heldig

Nop skulle der stå

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Nop skulle der stå

Ja har før hørt at det skulle være nemmere anden gang, det håber jeg så også passer ved os.... Vi har heller ikke været i gang så længe, men når man gerne vil blive gravid igen føles tiden langsomt. Man vil jo gerne have at det sker med det samme. Tålmodighed findes ikke....

Anmeld

29. maj 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Hej

Min mand og jeg har allerede en dejlig lille dreng på snart 9 mdr.... Det tog os 10 mdr. fra vi startede på baby projektet til jeg blev gravid, så nu har vi bestemt os for at vi gerne vil have nr. 2. Jeg håber ikke der går lige så lang tid denne gang før jeg er gravid. Jeg vil gerne have mine børn tæt på hinanden....... Men desværre går det ikke altid som man ønsker sig. Men jeg  fingre for at det snart sker.... Jeg synes det var hårdt sidst, især når veninder kom og fortalte at de var gravid og så kæmpede vi for at blive gravid.

Nogle der er i samme situation?

jeg kender det udemærket godt, vi havde prøvet i et år også blev jeg langt om længe gravid og tabte selvfølgelig barnet tidlig i graviditeten

så nu prøver vi igen og der sker bare intet g det er nu 2 måneder siden jeg aborterede

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Jeg går også bare og venter på at det sker. Er i gang med 5 måned/forsøg.

Syntes alle omkring mig bliver gravide, og er da glad på deres vegne, men bliver samtidig trist, da jeg sådan ville ønske det var mig selv.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

jeg kender det udemærket godt, vi havde prøvet i et år også blev jeg langt om længe gravid og tabte selvfølgelig barnet tidlig i graviditeten

så nu prøver vi igen og der sker bare intet g det er nu 2 måneder siden jeg aborterede

Hvor er jeg ked af at høre at du mistede barnet. Hvor langt var du henne?

Håber også snart at du er gravid, ved at vente tiden er forfærdeligt.

Anmeld

29. maj 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Hvor er jeg ked af at høre at du mistede barnet. Hvor langt var du henne?

Håber også snart at du er gravid, ved at vente tiden er forfærdeligt.

det vides ikk hvor langt jeg var hende, tabte det til første graviditets undersøgelse men vil gætte på 4-6 uger henne ca... men stadig hårdt fordi vi var i den der glæde periode med at det endelig var lykkedes, også blev man bare snydt

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Jeg går også bare og venter på at det sker. Er i gang med 5 måned/forsøg.

Syntes alle omkring mig bliver gravide, og er da glad på deres vegne, men bliver samtidig trist, da jeg sådan ville ønske det var mig selv.

Uhhh vente tiden er forfærdeligt. Sidst vi var i gang og kæmpede med at blive gravid, syntes jeg også at alle var gravide. Jeg var så misundelig på dem...... Jeg havde svært ved at være glad på deres vegne.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

det vides ikk hvor langt jeg var hende, tabte det til første graviditets undersøgelse men vil gætte på 4-6 uger henne ca... men stadig hårdt fordi vi var i den der glæde periode med at det endelig var lykkedes, også blev man bare snydt

Okay... Ej hvor ærgeligt. Kan godt forestille mig at det må have været hårdt. Man ønsker sig jo sååå meget en baby og når man så bliver gravid er man bare så glad for at det endelig lykkes... Jeg håber der snart sker noget for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.