Hej.
Jeg stoppede med p-piller sidst i marts, havde menstruation som normalt, og så skete der ikke rigtig noget i en måneds tid. Dagene omkring den 1. maj havde jeg virkelig ondt i læggestokken i venstre side, men regnede bare med, at det var en følge af, at jeg havde droppet p-pillerne. Har ikke haft ægløsningssmerter, mens jeg var på p-piller, men kan forstå, at det er ret normalt at have - og føler mig her efterfølgende ret overbevist om, at det var det jeg havde.
Testede den 13. maj fordi jeg ikke havde fået mens, den var negativ.
Har symptomer der sikkert godt kan tolkes som dem man har når man er gravid, men de er svage, og samtidig kan det vel lige så vel være cyklus/p-pille stop/psyke - hvad ved jeg, der spiller ind.
Nåm, i et forsøg på at gøre en lang historie kort, så slog det mig for en lille uge siden, at jeg formentlig ikke ville have kunnet teste positiv den 13. maj, hvis jeg er blevet gravid ifm. med ægløsning omkring den 1. maj. Og nu sidder jeg her, og kan ikke få mig selv til at teste! Hvorfor?? Det er simpelthen så super ambivalent, for det ville jo være rigtig rart med en afklaring. Jeg vil gerne være gravid (min kæreste vil også gerne have, at jeg bliver det
), og alligevel tænker jeg hele tiden "jeg venter lige til i morgen". Måske fordi jeg ikke har lyst til at blive skuffet? Jeg ved det faktisk ikke, jeg ved bare at det er enormt svært for mig, at få tisset på den lille snip, der kan afgøre det hele lynhurtigt
.
Altså!
Anmeld