Fordi jeg kan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Klumpe-dumpe

Rose <3 skriver:

Af de efterhånden mange ballonbukser jeg har syet er jeg endnu ikke kommet til foret  På tror jeg måske jeg syer et par med for på onsdag hos min mester ;) for hun har noget stof jeg må få (som hun har syet ballonbukser til barnebarn i) men det er så glat, at jeg tror det bliver pænest med for i for de falder pænere.... (???)

Jo jo det er jo det hun har, men der kunne jeg bare ikke helt vudere hvordan det var gjort, om det var med net eller et elastik eller eller eller eller eller

Men med den beskrivelse skulle det jo være til at gå til...

Jeg takker og bukker :)

Kanten for oven eller forneden (hvilke starter jeg med??) altså syer jeg et omgang foroven, og så derefter køre i en spiral ned???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Kanten for oven eller forneden (hvilke starter jeg med??) altså syer jeg et omgang foroven, og så derefter køre i en spiral ned???

Du syr en ring foroven først og hæfter enderne - det er for at få en pæn kant foroven der ikke flagrer, når du syr resten af smocken. Derefter syr du hele vejen rundt igen, men når du når enden, drejer du ned og begynder på spiralen.

Anmeld

29. maj 2011

Skouboe

Ranarupta skriver:

Haha ok  
Nogen særlig grund til lige netop dét navn? 

Ikke rigtigt - det er det navn jeg altid har brugt når jeg skulle foreslå et navn og det ikke var seriøst

Anmeld

29. maj 2011

Ranarupta

Viggo *fniiiis* skriver:

Ikke rigtigt - det er det navn jeg altid har brugt når jeg skulle foreslå et navn og det ikke var seriøst

Anmeld

29. maj 2011

Vinker

Viggo *fniiiis* skriver:

Derfor!

Du er så herlig Pernille

Anmeld

29. maj 2011

<3

29. maj 2011

Karo

Har du været til nummerolog Viggo og hvad siger Rune til navne ændringen.

Anmeld

29. maj 2011

Skouboe

Karo skriver:

Har du været til nummerolog Viggo og hvad siger Rune til navne ændringen.

Jeg har overvejet det, men jeg tør ikke.. hvad hvis numerologen mener jeg bør hedde Sydney Lee? GYYYS!!

Rune kalder mig aldrig Pernille alligevel, men kun skat osv, så det betyder nok ikke det store for ham... Freja derimod kalder mig PERLILLE!!!, hvis jeg ikke reagerer med det samme når hun kalder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.