er det ikke det det hedder?
min nevø har været dårlig i lang tid - startede bare med lidt hoste , så mere hoste og en masse forkølelse, så blev det til mange urolige nætter, så blev det til feber og tilsidst blev det slaphed og konstant soven.

Min søster var til lægen med ham og fik at vide at han da nok havde noget astmastisk bronkitis.. og at han skulle have brikanyl.
hmmm den køber jeg ikke, sagde jeg til min søster, de læger er blevet for gode til at sprede om sig med det astma..

Jeg sagde til hende hvis han ikke havde det bedre dagen efter måtte hun gå til lægen igen. Det gjorde hun så, det var så en anden læge, som heldigvis tog en blodprøve at drengen, da hun synes hans hals så rød ud. (havde sagt til min søster hun skulle forlænge en blodprøve for betændelse i kroppen)
og rigtig nok var der betændelse, hun kunne så ikke sige om det var lunge eller halsbetændele, men mente det var halsbetændelse.
han har så fået noget imacilin..
i dag er han bare endnu mere slap og har kastet op og hans hjerte har banket hurtigt.. de ringede til lægen igen og fik at vide at penicilinen skulle ha lov at virke.
Jeg har bare ikke nogen god mavefornemmelse med det her. Håber dælme det pencilin snart begynder at virke.. ellers skal jeg dælme sørge for han blir indlagt til observation på børneafdelingen.

men er glad for jeg fik min søster afsted til lægen og ikke bare blive spist af med en omgang astma..
Susan som igen har en sløj Emil.. nu også med noget der ligner øjenbetændelse.
Anmeld