Hvad skal jeg spise? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Det bliver spaghetti med en miniklat ketchup.. Indkøbsmuligher er for langt væk til "bare lige at tage et smut derhen", og ja.. Så må det blive sådan.

Self. ikke uden at mit hormonelle selv har haft en mega kæmpestor tudetur over det + efterfulgt af raserianfald. Man skal ikke drive gæk med en gravid og hendes mad  Specielt ikke, når hun er MEGET sulten!

(Ej nu begynder jeg at hyle igen. Det er næsten pinligt. Nej ikke næsten, det er MEGET pinligt)

I kunne jo også få sandwich - og så bare bede om ikke at få agurk i, hvis i er bange for det. I grovbrød tror jeg på at det er sundere end spaghetti med kethup... for det er da bestemt ikke et særlig sundt måltid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

I kunne jo også få sandwich - og så bare bede om ikke at få agurk i, hvis i er bange for det. I grovbrød tror jeg på at det er sundere end spaghetti med kethup... for det er da bestemt ikke et særlig sundt måltid 

Men det er jo både agurk, tomat og salat der har været mistanke om, så ender det med at blive en rimelig halvfesen sandwich :/ Men tænker man kalorier, og ikke kun sundhed, er en portion spaghetti noget bedre end en pizza på 3000 kalorier Og angående pitabrød gælder det samme jo med agurk, tomat og salat :/

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

nå ja, så kan jeg godt se..
så gå over til naboen og råb og skrig..
Du er trodsalt gravid hahaha

Men som sagt tidligere, du kan bare komme..
adressen er i århus

Haha ,tak for tilbuddet 

Anmeld

29. maj 2011

Dustmuz

Anonym skriver:

Haha ,tak for tilbuddet 

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.