Hvad skal jeg spise? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Rugbrød med intet pålæg, havregryn men ingen mælk.. Ja, havregrød kan også laves med vand, men det kaster jeg op af  Så vi har faktisk bare en masse enkeltdele, som ikke kan kombineres til noget brugbart. Det er skide dumt, men vi har begge to bare så travlt lige for tiden, at overskuddet til at handle ind ikke har været der. Vi har masser af pasta, men vi har ikke en gang nok ketchup til os begge to. Skide smart, egon. 

Så tag på tanken efter noget pålæg eller en liter mælk - det er godt nok dyrt, men så kan i få mad, og det er stadig billigere end takeaway.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

LC

Anonym skriver:

Vi har i en periode fået lidt for meget fastfood, og da vi begge vil passe på vægten (taget for hurtigt på), er det desværre helt udelukket  

Bare et andet forslag, man kan som regel også få pita brød der hvor de sælger pizza, det er ikke usundt, hvis man bare sige man kun vil have lidt dressing i(eller de har fedtfattig dressing)

Det var måske en mulighed

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

så kan man vende den og sige i dag er en undtagelse!! også er det slut også må i jo sørge for at have køleskabet fyldt op. men har i ikke noget i fryseren, eks kyllinge file eller laks. det tør hurtig op.

og man kan sagten spise past til begge dele

Nope, heller ikke! Men jeg vil virkelig ikke gøre en undtagelse, så næsten hellere spaghetti uden noget. Det med vægten er ret vigtigt for os, og vi har levet sundt i en længere periode nu, og vil ikke f'e det op :/

Fryseren består af smoothiemix, grovflutes, isterninger og så lidt blandet udefinerbart indhold, som vi ikke helt kan huske hvad er længere. Hehe. Vi er umulige, ikke? 

Anmeld

29. maj 2011

Frk.S

De små Fakta-butikker har desuden åbent til 20 i dag, så hvis i bor i nærheden af sådan én, så er det jo bare at købe det i vil have.

Anmeld

29. maj 2011

Dustmuz

Anonym skriver:

Nope, heller ikke! Men jeg vil virkelig ikke gøre en undtagelse, så næsten hellere spaghetti uden noget. Det med vægten er ret vigtigt for os, og vi har levet sundt i en længere periode nu, og vil ikke f'e det op :/

Fryseren består af smoothiemix, grovflutes, isterninger og så lidt blandet udefinerbart indhold, som vi ikke helt kan huske hvad er længere. Hehe. Vi er umulige, ikke? 

Find noget Hvidløg, og så få de grovflutes i ovenen..
bland hvidløget med smør, og du har en KANON god snack (i hvert fald i mit hoved MUMS, hvidløgsflutes)

Anmeld

29. maj 2011

Dustmuz

Anonym skriver:

Nøj det lyder lækkert!

Jamen, døren er skam åben (tror jeg nok)
Så du kan bare komme, sparke den ind, gribe gryden (husk at aflevere den, da det er min suppegryde)

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Det bliver spaghetti med en miniklat ketchup.. Indkøbsmuligher er for langt væk til "bare lige at tage et smut derhen", og ja.. Så må det blive sådan.

Self. ikke uden at mit hormonelle selv har haft en mega kæmpestor tudetur over det + efterfulgt af raserianfald. Man skal ikke drive gæk med en gravid og hendes mad  Specielt ikke, når hun er MEGET sulten!

(Ej nu begynder jeg at hyle igen. Det er næsten pinligt. Nej ikke næsten, det er MEGET pinligt)

Anmeld

29. maj 2011

Dustmuz

Anonym skriver:

Det bliver spaghetti med en miniklat ketchup.. Indkøbsmuligher er for langt væk til "bare lige at tage et smut derhen", og ja.. Så må det blive sådan.

Self. ikke uden at mit hormonelle selv har haft en mega kæmpestor tudetur over det + efterfulgt af raserianfald. Man skal ikke drive gæk med en gravid og hendes mad  Specielt ikke, når hun er MEGET sulten!

(Ej nu begynder jeg at hyle igen. Det er næsten pinligt. Nej ikke næsten, det er MEGET pinligt)

Nu ikke Græde..
Men slå kæresten og få ham ud af døren i en ruf..
Han må bare se at komme op af sofaen (eller hvor han nu er)
og så få hentet noget mad til dig

*gemmer sig for en evt kæreste*

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

Nu ikke Græde..
Men slå kæresten og få ham ud af døren i en ruf..
Han må bare se at komme op af sofaen (eller hvor han nu er)
og så få hentet noget mad til dig

*gemmer sig for en evt kæreste*

Han er syg, så det ville vidst ikke være helt fair

Anmeld

29. maj 2011

Dustmuz

Anonym skriver:

Han er syg, så det ville vidst ikke være helt fair

nå ja, så kan jeg godt se..
så gå over til naboen og råb og skrig..
Du er trodsalt gravid hahaha

Men som sagt tidligere, du kan bare komme..
adressen er i århus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.