Hurra, de første julegaver er købt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2008

Astrid P

Åhr, jeg er bare altid en af dem der skal købe julegaver i sidste øjeblik, så det er virkelig stort for mig at jeg nu er kommet igang i vildt god tid... Hurra for shopping på nettet - det kostede godt nok lige 1100 bobs hos www.cdon.com men så er de første 4 julegaver også købt + en lille gave til mig selv. Jeg måtte simpelthen eje CD'en med Heidi fra X-Factor!

Hvad med Jer, er I godt igang med juleshoppingen?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

Nadi

Det er bare skønt at komme i gang i god tid Kan vi få en anmelding af Heidi's cd? Jeg kunne godt tænke mig at høre den.
Her har jeg fået købt et par stykker til Oliver, mangler lige en enkelt eller to (han skal jo forkæles lidt ) gaven til kusine Mathilde og en til Dennis er også købt. Jeg har lavet gaver til min mormor og farmor selv fra Oliver + at de får et billede af ham. Oliver's fastre får også et billede af ham, de skal bare lige i en ramme og så er der også styr på det. Gaven til dp'en er også købt. Jeg kan blive helt svimmel af at tænke på de julegaver der mangler

Anmeld

19. november 2008

Joan ( Smallie )

Jeg mangler 3 gaver så er jeg helt færdig med julegaver. Og sådan er det sådan set hvert år for jeg gider ikke løbe rundt i dec månede og købe gaver. Så vild er jeg heller ikke med at shoppe alligevel.

Joan

Anmeld

19. november 2008

heaven

jeg har fået købt til min far, bedstefar, bedstemor, mormor og hendes kæreste, min lillebror og min onkel..... og min intension er at blive færdig inden 1 dec Lad os nu se, om det holder stik, mangler: Min mor, Lasse, svigerforældre, mandens søster og svoger, mandens lillebror og så hans bedstemor og farmor... men dem kommer han sa.... med ud at købe, hehe...

Manden og jeg er såååå romantiske i år, at vi vælger at give hinanden en fællesgave, vi trænger seriøst til en ny trådløs tlf. Men lur mig om ikke der lister sig en lille personlig gave under træet allligevel, tsk tsk....

Jannie

Anmeld

19. november 2008

linemus

19. november 2008

heaven

linemus skriver:

meaning???

Jannie - ikke med??

Anmeld

19. november 2008

Lise

Jeg har købt én..til Simon... ville ønske jeg kunne slippe for at købe flere...

Lise - FATTIG!!!

Anmeld

20. november 2008

ivfmarie

Marie - misundelse er en grim ting....

Anmeld

20. november 2008

Rasmine

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.