Veninder på fyn! :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

nellemann24

Nadia Foged skriver:

Stort tillykke med det Iha hvor er vi bare mange der skal have vores første barn

ja det er også en stor ting. der er mange ting som ikke bliver det samme igen..

men glæder at holde sit barn første gang. ved i hvad i venter jer.

vi kunne ikke se det, og det er jeg glad for, morten var meget skuffet over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Nadia Foged

nellemann24 skriver:

ja det er også en stor ting. der er mange ting som ikke bliver det samme igen..

men glæder at holde sit barn første gang. ved i hvad i venter jer.

vi kunne ikke se det, og det er jeg glad for, morten var meget skuffet over det

Jeg skal have en pige du var måske ikke interesseret i at vide hvad det var?

Anmeld

30. maj 2011

nellemann24

Nadia Foged skriver:

Jeg skal have en pige du var måske ikke interesseret i at vide hvad det var?

jeg ville gerne vente, men for morten var det meget vigtig, så vi ville vide det. men de kunne ikke se det. pga lå helt oppe under den.. og jeg bliver glad ligemeget hvad vi får

Anmeld

30. maj 2011

nellemann24

nellemann24 skriver:

jeg ville gerne vente, men for morten var det meget vigtig, så vi ville vide det. men de kunne ikke se det. pga lå helt oppe under den.. og jeg bliver glad ligemeget hvad vi får

tillykke med at i skal have en pige

Anmeld

27. juni 2011

Nuttebarn

Hej,

Kan man mon stadig nå at være med her?
Jeg flytter nemlig også selv fra Jylland til Fyn om en måned, og kunne rigtig godt tænke mig at møde nogle nye mennesker.

Jeg har to drenge ( snart 3 år og 15 mdr) og går faktisk i disse dage og venter på, om vi måske skal have en lille "ups'er" (vi drømmer om en stor børneflok så det er bestemt endnu et ønskebarn, men det var måske ikke liiige planlagt, at det skulle være nu).

Nadia: har du mon født endnu? Du har jo lige haft termin.

Jeg håber, at komme til at snakke lidt mere med jer
(jeg er pt anonym, da jeg lige skal finde ud af, om jeg er gravid)

Anmeld

28. juni 2011

Nadia Foged

Nuttebarn skriver:

Hej,

Kan man mon stadig nå at være med her?
Jeg flytter nemlig også selv fra Jylland til Fyn om en måned, og kunne rigtig godt tænke mig at møde nogle nye mennesker.

Jeg har to drenge ( snart 3 år og 15 mdr) og går faktisk i disse dage og venter på, om vi måske skal have en lille "ups'er" (vi drømmer om en stor børneflok så det er bestemt endnu et ønskebarn, men det var måske ikke liiige planlagt, at det skulle være nu).

Nadia: har du mon født endnu? Du har jo lige haft termin.

Jeg håber, at komme til at snakke lidt mere med jer
(jeg er pt anonym, da jeg lige skal finde ud af, om jeg er gravid)

Hej med dig

Ej hvor lyder det bare dejligt har 12 søskende, så kender skam godt til det med nogle ønsker stor familie dog vil jeg selv ikke have SÅ mange børn men de er nu dejlige de små,. er spændende

Men nej jeg har ikke født endnu, øv øv og øv, er så hårdt at gå over tid, især i varmen

Men vil da gerne lære dig at kende

Anmeld

29. juni 2011

Nuttebarn

Hej Nadia,

Puha jeg kender godt det med at gå over tid. Med den første gik jeg 12 dage over og med lillebror fulde 14 (laaaaange) dage - jeg blev sat igang begge gange og havde to fantastsisk fødsler.

Er du flyttet, eller er du stadig i Jylland?

Vi flytter om en lille måned, og vi ved faktisk ikke endnu, hvor det bliver - det var meningen at manden skulle få et job som kunne bestemme det, men det har han så ikke fået endnu (han skal til jobsamtale i morgen - der må gerne krydses fingre) Men ønskeområdet er også mellem Odense og Svendborg.

Nu sagde jeg, at jeg gerne ville have en stor børneflok, men 12 er måske lige i overkanten (og vores "ups'er" blev heller ikke til noget - den endte med en bio i går - men det er okay. Vi var da blevet glade, hvis den havde været der, men timingen var bare ikke god.

Jeg håber for dig, at du snart gå i fødsel og glæder mig til at få en update på det

Kh Lærke

Anmeld

29. juni 2011

sabrina89

Hej.. Det kunne da være meget ret at lærer nogle nye mennesker at kende. Jeg bor i Stenstrup med min kæreste. Vi venter vores første barn den. 24 august.

Anmeld

29. juni 2011

Nadia Foged

Nuttebarn skriver:

Hej Nadia,

Puha jeg kender godt det med at gå over tid. Med den første gik jeg 12 dage over og med lillebror fulde 14 (laaaaange) dage - jeg blev sat igang begge gange og havde to fantastsisk fødsler.

Er du flyttet, eller er du stadig i Jylland?

Vi flytter om en lille måned, og vi ved faktisk ikke endnu, hvor det bliver - det var meningen at manden skulle få et job som kunne bestemme det, men det har han så ikke fået endnu (han skal til jobsamtale i morgen - der må gerne krydses fingre) Men ønskeområdet er også mellem Odense og Svendborg.

Nu sagde jeg, at jeg gerne ville have en stor børneflok, men 12 er måske lige i overkanten (og vores "ups'er" blev heller ikke til noget - den endte med en bio i går - men det er okay. Vi var da blevet glade, hvis den havde været der, men timingen var bare ikke god.

Jeg håber for dig, at du snart gå i fødsel og glæder mig til at få en update på det

Kh Lærke

Uha , de føles bare så lange de dage her - men jeg skal til jordemoder imorgen, håber hun vil sætte mig igang

Jeg var forbi lægen og aflevere en urinprøve idag med frygten for svangerskabsforgiftning, men det så helt fint ud Men dog sagde den sygeplejerske jeg snakkede med at hun absolut mente jordemoderen burde sætte mig igang imorgen, både pga bækkensmerter og væske i mine fødder .. Krydser sådan fingre for hun siger noget brugbart imorgen

Bliver da spændende hvor i finder et sted at bo men jeg er født i svendborg, dog ikke vokset op der men har boet der senere hen og synes der er så fantastisk!

hvad var i så inde og se?

Anmeld

29. juni 2011

Nadia Foged

sabrina89 skriver:

Hej.. Det kunne da være meget ret at lærer nogle nye mennesker at kende. Jeg bor i Stenstrup med min kæreste. Vi venter vores første barn den. 24 august.

Lyder rigtig godt :0)

Og tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.