Nadia Foged skriver:
Hej sille
jamen det lyder da rigtig skønt, min ønske er nemlig at finde noget at bo i, i svendborg
da jeg har de fleste af mine venner/veninder og min familie der
glæder mig rigtig meget til at komme tilbage til fyn
min store opgave er bare at finde noget at bo i , der self ikke er for dyrt, men self skal være iorden 
og tillykke med du venter dig
det er bare så spændende
har mistet en del kontakter efter jeg blev gravid, fordi man bare ikke står samme sted i livet 
Ok, det var da dejligt for dig nu at vende tilbage til alle dem du holder af... 
Ja, det er ikke altid nemt, at finde noget ordentligt at bo i, som også er til en rimelig pris....
Tak, og selv tillykke! Der er jo ikke så langt i mellem vores terminer, så det kunne da være sjovt at lære én at kende, som også har en nyfødt på det givende tidspunkt 
Ærgerligt, at miste kontakten til folk, når man får børn, men sådan er der desværre nogen der er..... medmindre det selvfølgelig er selvvalgt...
Mine veninder hænger heldigvis stadig ved, selvom vi selvfølgelig ikke liiiige tager i byen osv. som vi måske gjorde mere før jeg blev gravid... De glæder sig til at blive "mostre"... Haha.. 
Kan se, at du går arbejdsløs/arbejdssøgende... Det gør jeg også! Jeg er på dagpenge lige nu, da jeg har var gravid, da jeg afsluttede min uddannelse som pædagog i år, og derfor er der ingen der har villet ansætte mig, hvilket jeg egentlig godt kan forstå 
Anmeld