Veninder på fyn! :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.826 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Nadia Foged

Hej med jer

Jeg er oprindeligt fynbo men har boet i jylland noget tid - jeg flytter tilbage til fyn indenfor de næste få måneder, gerne et sted mellem odense og svendborg..

Jeg skal være mor til en lille prinsesse, har termin 23 juni

Men jeg søger veninder på fyn, gerne både med og uden børn - da man så har nogle af dele interesser osv med.. Har da en del veninder på fyn, men mangler nogle der står samme sted som jeg

Hilsen Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Sitrani

Nadia Foged skriver:

Hej med jer

Jeg er oprindeligt fynbo men har boet i jylland noget tid - jeg flytter tilbage til fyn indenfor de næste få måneder, gerne et sted mellem odense og svendborg..

Men jeg søger veninder på fyn, gerne både med og uden børn - da man så har nogle af dele interesser osv med.. Har da en del veninder på fyn, men mangler nogle der står samme sted som jeg

Hilsen Nadia

Hej Nadia..

Jamen jeg står rimelig meget samme sted som dig  Er idag 35+1 og har termin d. 2. juli.... hvis det var på den måde du mente....

Jeg er født og opvokset i odense, men bor lige nu i svendborg, sammen med min kæreste  Jeg kender næsten ingen hernede, så det ville da være fedt at snakke med nogen nye, udover de veninder jeg har i Odense....

Venlig hilsen

Sille

Anmeld

29. maj 2011

Nadia Foged

STN skriver:

Hej Nadia..

Jamen jeg står rimelig meget samme sted som dig  Er idag 35+1 og har termin d. 2. juli.... hvis det var på den måde du mente....

Jeg er født og opvokset i odense, men bor lige nu i svendborg, sammen med min kæreste  Jeg kender næsten ingen hernede, så det ville da være fedt at snakke med nogen nye, udover de veninder jeg har i Odense....

Venlig hilsen

Sille

Hej sille

jamen det lyder da rigtig skønt, min ønske er nemlig at finde noget at bo i, i svendborg da jeg har de fleste af mine venner/veninder og min familie der glæder mig rigtig meget til at komme tilbage til fyn min store opgave er bare at finde noget at bo i , der self ikke er for dyrt, men self skal være iorden

og tillykke med du venter dig det er bare så spændende har mistet en del kontakter efter jeg blev gravid, fordi man bare ikke står samme sted i livet

Anmeld

29. maj 2011

Sitrani

Nadia Foged skriver:

Hej sille

jamen det lyder da rigtig skønt, min ønske er nemlig at finde noget at bo i, i svendborg da jeg har de fleste af mine venner/veninder og min familie der glæder mig rigtig meget til at komme tilbage til fyn min store opgave er bare at finde noget at bo i , der self ikke er for dyrt, men self skal være iorden

og tillykke med du venter dig det er bare så spændende har mistet en del kontakter efter jeg blev gravid, fordi man bare ikke står samme sted i livet

Ok, det var da dejligt for dig nu at vende tilbage til alle dem du holder af...

Ja, det er ikke altid nemt, at finde noget ordentligt at bo i, som også er til en rimelig pris....

Tak, og selv tillykke! Der er jo ikke så langt i mellem vores terminer, så det kunne da være sjovt at lære én at kende, som også har en nyfødt på det givende tidspunkt

Ærgerligt, at miste kontakten til folk, når man får børn, men sådan er der desværre nogen der er..... medmindre det selvfølgelig er selvvalgt...

Mine veninder hænger heldigvis stadig ved, selvom vi selvfølgelig ikke liiiige tager i byen osv. som vi måske gjorde mere før jeg blev gravid... De glæder sig til at blive "mostre"... Haha..

Kan se, at du går arbejdsløs/arbejdssøgende... Det gør jeg også! Jeg er på dagpenge lige nu, da jeg har var gravid, da jeg afsluttede min uddannelse som pædagog i år, og derfor er der ingen der har villet ansætte mig, hvilket jeg egentlig godt kan forstå

Anmeld

29. maj 2011

Mor Til Julie<3

Nadia Foged skriver:

Hej med jer

Hilsen Nadia

Heej Nadia ...

Jeg bor i Ollerup på Sydfyn 8 km udenfor svendborg ...
Og jeg er alene med min datter på de her lidt over 19 måneder ...
jeg mangler selv nogen veninder og snakke og være sammen med ...
Tillykke med den lille prinesse når hun melder sin ankomst ...

Hilsen Stine ...

Anmeld

29. maj 2011

Nadia Foged

Mor Til Julie<3 skriver:

Heej Nadia ...

Jeg bor i Ollerup på Sydfyn 8 km udenfor svendborg ...
Og jeg er alene med min datter på de her lidt over 19 måneder ...
jeg mangler selv nogen veninder og snakke og være sammen med ...
Tillykke med den lille prinesse når hun melder sin ankomst ...

Hilsen Stine ...

Lyder rigtig godt ved godt hvor ollerup ligger, da min bror engang arbejdede på Ollerup Maskinstation og jeg er vokset op i faaborg

Ah så ved du jo alt om hvordan det er at være alene mor, for det kommer jeg nemlig også til at være er det hårdt?

Anmeld

29. maj 2011

Mor Til Julie<3

Nadia Foged skriver:

Lyder rigtig godt ved godt hvor ollerup ligger, da min bror engang arbejdede på Ollerup Maskinstation og jeg er vokset op i faaborg

Ah så ved du jo alt om hvordan det er at være alene mor, for det kommer jeg nemlig også til at være er det hårdt?

HeeH, Okaiiii ...

Det lyder da meget godt så

og nej, jeg vil ikke sådan sige af det er hårdt og være alene mor selvfølgelig til tider er det jo ...
Altså nu hvor min datter har den alder som hun har der vil jeg gerne stå fast ved af det er lidt meget hårdt til tider ...
og har været alene med hende jeg hun var 5 måneder gammel ... Og jeg nyder det faktisk så vildt meget ...

Hvorfor, kommer du til og være alene med din lille prinesse da ? ? ? Hvis jeg må spørger ? ? ?

Anmeld

29. maj 2011

Trine89

hej

jeg hedder Trine, jeg bor i Nyborg sammen med min kæreste og vi venter vores første barn den 20. august. 

jeg er selv tilflytter, og kender derfor ikke så mange på fyn. så kunne også godt bruge en god veninde hernede

Men du kan jo skrive en pb hvis det er

Anmeld

29. maj 2011

nellemann24

Nadia Foged skriver:

Hej med jer

Hilsen Nadia

velkommen tilbage til fyn, jeg har selv boet i jylland. godt nok kun i fredericia..

jeg flytte til odense for 2 år siden og venter mit første barn, har termin den 24/7. det er altid rart med nye mennesker i ens liv

Anmeld

29. maj 2011

Nadia Foged

nellemann24 skriver:

velkommen tilbage til fyn, jeg har selv boet i jylland. godt nok kun i fredericia..

jeg flytte til odense for 2 år siden og venter mit første barn, har termin den 24/7. det er altid rart med nye mennesker i ens liv

Stort tillykke med det Iha hvor er vi bare mange der skal have vores første barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.