Lille sød historie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2008

Joan ( Smallie )

Jeg hentet idag Niels til middag i dp, fordi hans oldeforøldre kom til kaffe, og da jeg så har været inde og hente ham og er ved at give ham tøj på stikker en af de store drenge, Marcuspå 2½ år, hovedet ud af døren og siger farvel, Niels løber hen til ham og tror i så ikke Marcus bukker sig frem over og giver Niels et kys på munden. He he det så SÅ sødt ud og bagefter var Niels helt klar til at tage med hjem.

Ihh er så glad for vi valgte at skifte dp i sommers, for han er bare så glad for at være der. Han har slet ikke tid til at sige farvel når han bliver afleveret.

Og med hans asmatisk bronkitis ( Staves? ) har vi slet ikke mærket noget til efter han er flyttet, så det er jo super.

Jeg tænkte på hvad man giver sådan en dp mor til jul for at fortælle hende hvor glade vi faktisk er for hende. Kom lige med en ide eller 2

Krams Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

Loggidut

hvor er det skønt det går godt med den DP.
og søde ja det må man da sige...ha ha.

Jeg ville nok vælge noget hun kunne bruge til DP-børnene, sangbog, en god oplæsningsbog, ja jeg ved sgu ikke...men hvor er det skønt i er glade for hende!

Anmeld

19. november 2008

Nadi

Hvor er det skønt at høre sådan nogle solstråle historier! Er virkelig glad på jeres vegne over at I traf det rigtige valg.

Jeg har købt en juleuro fra George Jensen, Karen Blixen's Kristjørn i guld til Oliver's dp. Hans 2. gæste dp skal også have en ting, for hende er vi eller vilde med og det er Oliver også, så hun skal også have en lille ting. Ved bare ikke hvad det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.