Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rsa skriver: Heh, så var det da godt jeg ikke hoppede på den... Troede den var blå/lilla og brun.... Jeg melder pas på Hollys, så hvad skal du have for bukserne?
Heh, så var det da godt jeg ikke hoppede på den... Troede den var blå/lilla og brun....
Jeg melder pas på Hollys, så hvad skal du have for bukserne?
rja der er en anelse "kravleknæ" på bukserne så du kan få dem for 55 incl.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Piva skriver: Det er fra Hog m - men er ikke shorts men en kjole. Interesseret? Har du set jeg har en molofleece til salg i str 86
Det er fra Hog m - men er ikke shorts men en kjole. Interesseret? Har du set jeg har en molofleece til salg i str 86
Rsa skriver: Er Hollys bodyen blå eller lilla? Er lidt i tvivl om den - Vil under alle omstøndigheder gerne købe bukserne.... Hvad skal du have for dem i sig selv`?
Er Hollys bodyen blå eller lilla? Er lidt i tvivl om den
- Vil under alle omstøndigheder gerne købe bukserne.... Hvad skal du have for dem i sig selv`?
Der er ikke andet, jeg kunne friste med?
jlp90 skriver: Nej, desværre da Lærke har haft sådan en kjole og det syntes jeg ikke fungerede særlig godt da den hele tiden kravlede op.
Nej, desværre da Lærke har haft sådan en kjole og det syntes jeg ikke fungerede særlig godt da den hele tiden kravlede op.
hvad med molo fleecen?
Piva skriver: Der er ikke andet, jeg kunne friste med?
Jeg snupper bukserne - sender du mig en pb med dine oplysninger? Hmm, står jo egentlig ikke og mangler noget - nogle bukser i denim er vist det eneste prinsessen mangler!
Piva skriver: hvad med molo fleecen?
jlp90 skriver: Hvad er prisen?
Hvad er prisen?
Den er så god som ny så tænker 160 incl
interesseret?
Piva skriver: interesseret?
jlp90 skriver: Lærke har en sommerjakke i str. 86 så ved det ikke rigtig. Tænker lige over det.
Lærke har en sommerjakke i str. 86 så ved det ikke rigtig. Tænker lige over det.
den er såå fed - har lige købt den e nummer større
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128