Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Piva skriver: opper den lige - byd så jeg kan få ryddet op
opper den lige - byd så jeg kan få ryddet op
Hvad skal du have for de blå bukser på billede 2?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marie1 skriver: Hvad skal du have for de blå bukser på billede 2?
Tja 55 incl porto. Har også et par blå/lilla velourbuks i str 86 som også er på den annonce. var det noget?
Piva skriver: BILLEDE 1 STR 74 BILLEDE 2 STR 80 BILLEDE 3 STR 86 - frakke solgt BILLEDE 4 STR 86 - vest og cowboykjole solgt BILLEDE 4 STR 92 BYD
BILLEDE 1 STR 74
BILLEDE 2 STR 80
BILLEDE 3 STR 86 - frakke solgt
BILLEDE 4 STR 86 - vest og cowboykjole solgt
BILLEDE 4 STR 92
BYD
vil såå gerne ha solgt ud
De brune fløjlsbukser billede 1 og evt. hollys bodyen, hvad skal du have fo det?
Rsa skriver: De brune fløjlsbukser billede 1 og evt. hollys bodyen, hvad skal du have fo det?
hVAD SIGER DU TIL 110 KR:-)
Piva skriver: hVAD SIGER DU TIL 110 KR:-)
Er Hollys bodyen blå eller lilla? Er lidt i tvivl om den
- Vil under alle omstøndigheder gerne købe bukserne.... Hvad skal du have for dem i sig selv`?
Rsa skriver: Er Hollys bodyen blå eller lilla? Er lidt i tvivl om den - Vil under alle omstøndigheder gerne købe bukserne.... Hvad skal du have for dem i sig selv`?
den er grøn og blå
jlp90 skriver: De overalls shorts, hvad mærke er det og hvad skal du have for dem?
De overalls shorts, hvad mærke er det og hvad skal du have for dem?
Det er fra Hog m - men er ikke shorts men en kjole. Interesseret? Har du set jeg har en molofleece til salg i str 86
Piva skriver: den er grøn og blå
Heh, så var det da godt jeg ikke hoppede på den... Troede den var blå/lilla og brun....
Jeg melder pas på Hollys, så hvad skal du have for bukserne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128