Hvad giver I jeres far og svigerfar i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2008

Ny mor

...jeg er totalt idéforladt - nogle gode idéer?
Birgitte (som kun mangler at købe julegaver til de to gamle mænd....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

bette

da de jo ik rigtig ønsker sig noget har vi valgt at give dem et billede af bettefis..

Anmeld

19. november 2008

Astrid P

Jeg tror min far skal have den nye bog om Benny Andersen og Poul Dissing. Min svigerfar får måske en flot fotobog med billeder af lækre biler, sådan noget elsker han...

Anmeld

19. november 2008

Loggidut

jeg tror han skal have et skydespil til puteren, men en gave jeg ved han blev glad for for nogle år tilbage, er sådan en batteridrevet skrutrækker...han kan sgu ikke helt holde til mosten mere, den gode svigerfar...

kunne det være en ide?

Anmeld

19. november 2008

Mary

Min far ønsker sig en bog, "Det kolosale menneske" som Thomas Blachman lige har udgivet - det er jo nemt nok. Derudover ønsker han sig en cd, og den får han i fødselsdagsgave i starten af januar.

Min svigerfar derimod er en lidt hårdere nød at knække - manden der har alt, eller køber han det Så er det ikke nemt! Men vi har købt sådan en smart en her http://bahne.dk/store.asp?intCurrentCount=0&intProviderId=15&intProductId=5013 Memory stone Og hvis ikke den falder i hans smag, så kan det jo byttes.

Anmeld

19. november 2008

Kaufie

Ingen anelse....... Har så heldigvis kun min far at skulle finde på gave til ( har ingen svigerfar) men han har så tilgengæld fødselsdag inden jul, så ham skal vi lige finde på to gaver til..... Og så kan man jo ikke give det samme, som man fx kunne gøre til far og svigerfar....

Anmeld

19. november 2008

Nadi

Jeg aner bare ikke hvad min far skal have. Han er virkelig sværd at købe gave til, for han kan skaffe alt selv.
I fødselsdagsgave gav vi ham et billede af Oliver + en polo, så det kan vi jo ikke rigtig give ham i år. Og han er 1000 år om at læse en bog så det er heller ikke så fedt at giv ham sådan en. Men nu må vi se når jeg får hans ønskeseddel. Men ideer modtages også med kyshånd herfra.

Anmeld

19. november 2008

heaven

jeg har købt et hygge-jogginsæt, 2 par underbukser og en deo til min far..... min svigerfar ved jeg ikke hvad skal have endnu...

Jannie

Anmeld

20. november 2008

Ny mor

Tak for input, tøser. Jeg tror det ender med noget bog-noget og så måske billeder af ungerne.
kh Birgitte (som plejer at give dem sokker og underbukser hver eneste år )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.