Havde fuldstændig glemt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2011

Anonym trådstarter

... Hvor lang en måned er når man venter på ÆL og forhåbentlig en positiv G-test...

.. Og vi er kun lige gået i gang!  så skammer mig lidt over at jeg allerede 'brokker' mig, men når det er noget man så gerne vil, så er det svært ikke at være ivrig

ville ikke rigtig noget med min tråd... det var vist bare lige hvad jeg havde på hjertet

AnonymJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Carina:-)

Anonym skriver:

... Hvor lang en måned er når man venter på ÆL og forhåbentlig en positiv G-test...

.. Og vi er kun lige gået i gang!  så skammer mig lidt over at jeg allerede 'brokker' mig, men når det er noget man så gerne vil, så er det svært ikke at være ivrig

ville ikke rigtig noget med min tråd... det var vist bare lige hvad jeg havde på hjertet

AnonymJ

Og når man så står med den positive test-Så går det endnu langsommere ,inden man endelig står med en fin baby

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Og når man så står med den positive test-Så går det endnu langsommere ,inden man endelig står med en fin baby

Ja for pokker..  

Skal bare NYDE det denne gang, da det nok er sidste gang jeg skal være gravid  det er lidt trist at tænke på, men så har vi 3 dejlige unger, og min kæreste er ikke heelt hooked på tanken om en 4... endnu..

Anmeld

28. maj 2011

Carina:-)

Anonym skriver:

Ja for pokker..  

Skal bare NYDE det denne gang, da det nok er sidste gang jeg skal være gravid  det er lidt trist at tænke på, men så har vi 3 dejlige unger, og min kæreste er ikke heelt hooked på tanken om en 4... endnu..

Det kommer !

Vi skulle også kun have 3-Men lige nu har vi da fået 6

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det kommer !

Vi skulle også kun have 3-Men lige nu har vi da fået 6

wow

Jamen det kan jo være at han bliver hooked på ideen på et tidspunkt  hihi

Anmeld

28. maj 2011

Anonym

det kan jeg kun godt forestile mig:-)

For jeg tæller ned til at smide præventionen om en måned og de sidste 2 mdr har bare været sååååååååå lange. Og det biver den sidste helt sikkert også.

Jeg har ellers prøvet at sige til mig selv at det bliver godt at komme i gang igen, men prøver tydeligt at snyde mig selv, for et eller andet sted husker jeg godt alle fustrationerne måned efter måned hvor der ikke kom 2 streger.

Men ventetiden er jo i bund og grund det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.