sort MALM seng med rullenatbord fra IKEA sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. november 2011

Isabella_mor

Lou87 skriver:

Tror ikk helt jeg forstår det der på første billede ?
Hvordan kan det trækkes ud hvis det står bag sengen som på jeres billede

det er natborde der kan trækkes ud i siderne... 

sengen står foran, men det er ud til siderne at bordene kan trækkes ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Lou87

isabellamor skriver:

det er natborde der kan trækkes ud i siderne... 

sengen står foran, men det er ud til siderne at bordene kan trækkes ud....

ahh oki, så det er ikke sådan et sengebord ?

Anmeld

8. november 2011

Isabella_mor

Lou87 skriver:

ahh oki, så det er ikke sådan et sengebord ?

det er en kasse. den står bag sengen. så der kan jo stå ting på.. se evt billedet hvor den står i vores soveværelse..  under kassen er bordene så og der kan man så stille sine ting. det kan være hvad som helst. og så kan de skubbes ind så det ikke er tydeligt for nogen. så det er gemt væk... det er hylder i en kasse på hjul... jeg vil gerne vise dig hvordan de virker. men jeg har ikke tid til at ordne det nu. jeg vil gerne vise det senere så kan jeg tage nogle billeder eller optage en lille video og smide herind... 

Anmeld

8. november 2011

Lou87

isabellamor skriver:

det er en kasse. den står bag sengen. så der kan jo stå ting på.. se evt billedet hvor den står i vores soveværelse..  under kassen er bordene så og der kan man så stille sine ting. det kan være hvad som helst. og så kan de skubbes ind så det ikke er tydeligt for nogen. så det er gemt væk... det er hylder i en kasse på hjul... jeg vil gerne vise dig hvordan de virker. men jeg har ikke tid til at ordne det nu. jeg vil gerne vise det senere så kan jeg tage nogle billeder eller optage en lille video og smide herind... 

Jeg tror godt jeg forstår
Men troede bare den øverste plade måske var sådan et sengebord..

Men ja jeg forstår  

Skal prøve og vise kæresten den når han kommer hjem og se hva han synes... Vi skal hente et skab d 20 november i kbh området også, så ville jo måske passe fint ?

Anmeld

8. november 2011

Lou87

Kæresten var hooked på det indtil jeg viste skrammen..
Det gider han ikk betale så meget for desværre.

Æv.. Held og lykke med salg

Anmeld

8. november 2011

Isabella_mor

Lou87 skriver:

Jeg tror godt jeg forstår
Men troede bare den øverste plade måske var sådan et sengebord..

Men ja jeg forstår  

Skal prøve og vise kæresten den når han kommer hjem og se hva han synes... Vi skal hente et skab d 20 november i kbh området også, så ville jo måske passe fint ?

ja det kunne da være smadder fint.. så har vi også lidt tid til at beslutte os for hvilken sovesofa vi skal have hvis det er i gerne vil have den

Anmeld

8. november 2011

Lou87

isabellamor skriver:

ja det kunne da være smadder fint.. så har vi også lidt tid til at beslutte os for hvilken sovesofa vi skal have hvis det er i gerne vil have den

Se indlæg over det du skrev

Anmeld

8. november 2011

Isabella_mor

Lou87 skriver:

Kæresten var hooked på det indtil jeg viste skrammen..
Det gider han ikk betale så meget for desværre.

Æv.. Held og lykke med salg

okay.. ja det er desværre en træls skræmme, vi kunne godt reperere den. men så ville den blive dyrere...

jeg tror ikke det ville koste alverden at fikse det selv faktisk ikke... 

men vi gider sgu ikke bøvle med det, for vi vil egentlig bare gerne af med den.. og prisen er virkelig billig.. især med madresser og det hele så er det ca 70% billigere end den koster fra helt ny.. 

men ja jeg kan nu godt forstå det, for det er jo ikke alle mænd der er handymænd, eller gider være det hvertfald ikke.. (min kæreste host host)

Anmeld

8. november 2011

Lou87

isabellamor skriver:

okay.. ja det er desværre en træls skræmme, vi kunne godt reperere den. men så ville den blive dyrere...

jeg tror ikke det ville koste alverden at fikse det selv faktisk ikke... 

men vi gider sgu ikke bøvle med det, for vi vil egentlig bare gerne af med den.. og prisen er virkelig billig.. især med madresser og det hele så er det ca 70% billigere end den koster fra helt ny.. 

men ja jeg kan nu godt forstå det, for det er jo ikke alle mænd der er handymænd, eller gider være det hvertfald ikke.. (min kæreste host host)

Har godt luret sengen og ved den er dyr og forstår jer godt i at den bare skal væk og man så ikk gider gøre noget ved den - men min kæreste er bare sådan at han ikk gider købe brugt egentlig, men kan godt gå med til det hvis det er flot osv.... Hans mening tæller jo desværre også

Og hahaha er det nu jeg skal sige min rent faktisk er tømrer

Anmeld

8. november 2011

Isabella_mor

Lou87 skriver:

Har godt luret sengen og ved den er dyr og forstår jer godt i at den bare skal væk og man så ikk gider gøre noget ved den - men min kæreste er bare sådan at han ikk gider købe brugt egentlig, men kan godt gå med til det hvis det er flot osv.... Hans mening tæller jo desværre også

Og hahaha er det nu jeg skal sige min rent faktisk er tømrer

min er elektronik nørd/mekaniker.. og er da også en handyman.. han GIIIIDER bare ikke.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.