sort MALM seng med rullenatbord fra IKEA sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. september 2011

Isabella_mor

Opper den lige igen, jeg vil virkelig gerne snart af med den. er ved at få fniller af at have så stor en seng i denne lille lejlighed... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Isabella_mor

Opper den lige og siger en pris på 1800,- 

Anmeld

7. november 2011

Isabella_mor

op op op

Anmeld

7. november 2011

Darling<3

Er MEGA vild med din/jeres stil søde...! Vil gerne overtage dit hjem og din dejlige søn

Anmeld

7. november 2011

Isabella_mor

Honey<3 skriver:

Er MEGA vild med din/jeres stil søde...! Vil gerne overtage dit hjem og din dejlige søn

hahah.... hvor er du sød.

Anmeld

7. november 2011

Darling<3

isabellamor skriver:

hahah.... hvor er du sød.

ilm Min mand synes faktisk at dragten er super kær, selvom det er lidt tideligt at købe tøj

Anmeld

7. november 2011

Isabella_mor

Honey<3 skriver:

ilm Min mand synes faktisk at dragten er super kær, selvom det er lidt tideligt at købe tøj

ej hvor dejligt... ja mænd syntes det er for tidligt at købe tøj helt ind til baby er født... de fleste gør..

Anmeld

7. november 2011

Darling<3

isabellamor skriver:

ej hvor dejligt... ja mænd syntes det er for tidligt at købe tøj helt ind til baby er født... de fleste gør..

Ja det kunne godt virke sådan Min mener også at vi sagtens, helt uden problemer kan vente 6!!! Mdr med at købe tøj og udstyr:/ Han drømmer i den grad!!

Anmeld

8. november 2011

Isabella_mor

Honey<3 skriver:

Ja det kunne godt virke sådan Min mener også at vi sagtens, helt uden problemer kan vente 6!!! Mdr med at købe tøj og udstyr:/ Han drømmer i den grad!!

jeg syntes det var rart at gå og købe lidt når jeg nu faldt over noget.. bare så man ikke står og mangler de basale ting når man så endelig har fået den lille.. 

i stedet for at købe det hele på een gang.. men jeg har og havde dengang heller ingen præferancer mht brugte ting.. så alt hvad vi har til bassen undtagen klapvognen og noget af hans legetøj og sutterne og sutteflaskerne.. det er brugt..

Anmeld

8. november 2011

Lou87

Tror ikk helt jeg forstår det der på første billede ?
Hvordan kan det trækkes ud hvis det står bag sengen som på jeres billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.