Chiroform Millennium hovedpude (kun brugt få gange)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. februar 2012

Frk.S

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Frk.S

OP!

Anmeld

9. april 2012

Frk.S

26. april 2012

b.v.n

Hej! Jeg ser tilfældigvis du har en pude til salg.. Str. small - er det den der er 9,5 cm. høj? Jeg har nemlig set str. small et andet sted, hvor de skrev den kun var 8 cm. høj og det tror jeg er for lav?

Jeg vil byde 100 kr. hvis det er den der er 9,5 cm. høj ?

B.

Anmeld

26. april 2012

Frk.S

b.v.n skriver:

Hej! Jeg ser tilfældigvis du har en pude til salg.. Str. small - er det den der er 9,5 cm. høj? Jeg har nemlig set str. small et andet sted, hvor de skrev den kun var 8 cm. høj og det tror jeg er for lav?

Jeg vil byde 100 kr. hvis det er den der er 9,5 cm. høj ?

B.

Hejsa.

Jeg har lige prøvet at måle den for at være sikker. Det er lidt svært dog, men jeg vil mene den er 9,5 cm ja. Dog har den forskellig tykkelse, da den buer - men på det tykkeste sted vil jeg mene den er omkring 9,5.

Hold da op, jeg kan se den er steget i pris fra ny - nu koster den 619,- fra ny. 

Hvad siger du til 150,- (pp hvis den skal sendes). Den er vitterligt næsten ikke brugt. Den kan selvfølgelig også afhentes hos mig - eller evt. afleveres alt efter hvor du bor i landet.

Anmeld

26. april 2012

b.v.n

Hej igen.. hvis den måler 47X36 på den "lange led" er det vist den rigtige str. - den helt lille størrelse måler nemlig kun 47X34...? Jeg ved ikke om det er nemmere at måle på den led?

Jeg vil sådan set gerne betale 150 kr. for den hvis du vil sende den?

Jeg bor i Århus.. jeg ved ikke lige hvor du bor?

B.

Anmeld

26. april 2012

Frk.S

b.v.n skriver:

Hej igen.. hvis den måler 47X36 på den "lange led" er det vist den rigtige str. - den helt lille størrelse måler nemlig kun 47X34...? Jeg ved ikke om det er nemmere at måle på den led?

Jeg vil sådan set gerne betale 150 kr. for den hvis du vil sende den?

Jeg bor i Århus.. jeg ved ikke lige hvor du bor?

B.

Den er lidt svær at måle - men der er i hvert fald 47 på den ene led og vil også mene den er 36 på den anden - den er i hvert fald ikke kun 34.

Jeg bor i Randers - du er velkommen til at afhente, hvis du kommer på de kanter.

Ellers kommer jeg da også jævnligt til Århus og min kæreste arbejder i Århus. Så måske vi kan finde ud af noget. 

Anmeld

26. april 2012

b.v.n

Ja, men hvis du er frisk på 100 kr. kan vi sikkert godt finde ud af noget i Århus - jeg bor i centrum... jeg kommer ikke selv sådan lige til Randers.

Det kan først blive i næste uge så, hvis det er ok? 

Udveksler vi mailadresser, eller hvordan fungerer det her?

600 kr. er meget at give for en ny pude man ikke rigtigt ved om "virker" efter hensigten, men jeg vil gerne gøre forsøget med at købe din..

Anmeld

7. maj 2012

b.v.n

Hej igen, jeg ved ikke om din pude er blevet solgt, siden min sidste kommentar?

Jeg vil bare sige at jeg ikke længere er interesseret/kom lidt i tvivl om din stadig var til salg..

venlig hilsen B.

Anmeld

7. maj 2012

Frk.S

b.v.n skriver:

Hej igen, jeg ved ikke om din pude er blevet solgt, siden min sidste kommentar?

Jeg vil bare sige at jeg ikke længere er interesseret/kom lidt i tvivl om din stadig var til salg..

venlig hilsen B.

Beklager jeg ikke havde svaret på din sidste besked.

Jeg havde ikke fået notifikation om at du havde skrevet, så jeg havde ikke set det.

Beklager. Men den er stadig til salg, så du siger endelig til hvis du alligevel er interesseret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.