bærbar sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.578 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

lykke mus

hej jeg sælger min bærbar computer da jeg har brug for pengene. den er ca 3 år gammel men den har været til repretion nogle gange ,den har fået   skiftet batteriet.(sidste gang den var var den inde og blive  renset i blæser en i computeren og så er den blivet gendannet får den hjem i starten af denne uge igen. så er den nemlig klar til at blive solgt.´den kan bruges til at spille på dog ikke vildt krævende spil som sims den kan godt køre det men det er ikke den bedste grafik. men den er rigtig god til børne spil. og ældre spil og så er den god at skive på. der er web cam i.her er lidt mere om den

Det er en Packard Bell med 15,4"skærm, 4GB DDR2ram, 250 GB SATA harddisk, trådløs netværk, ATI Radeon Xpress 1250 1407MB Hypermemory, DVD brænder for at nævne det mest nødvendige. Modellen hedder EasyNote ME35-U-027D. den fejler ikke noget den har nogle skrammer på overfladen og lidt på skærmen men ses ikke... men det er dem der har transpoteren den til repretion s skýld.. ellers er den passet meget på..

her er lige et billed fra nettet da jeg ingen billeder har af den....
men kan tage nogle når den kommer hjem... håber i er intressered for har virkelig brug for pengene

HAR FÅET AFVIDE AT JEG IHVERTIFALD GODT KUNNE FÅ 1000 KR FOR DEN ... MEN BYD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

lykke mus

28. maj 2011

Topp

flower skriver:

op

pris??

Anmeld

28. maj 2011

lykke mus

Topp skriver:

pris??

hvad vil du byde ??

Anmeld

28. maj 2011

Topp

flower skriver:

hvad vil du byde ??

aner det ikk - kunne blot godt bruge en i back up - men tror det er skidt nu jeg ser den har været ofte til rep

Anmeld

28. maj 2011

lykke mus

Topp skriver:

aner det ikk - kunne blot godt bruge en i back up - men tror det er skidt nu jeg ser den har været ofte til rep

det er ikke fordi den har været i stykker de gange den har været inde det har været min fejl alle gange også denne men når den kommer tilbage nu her så er den helt gendannet så er alle filer og ting slettet. men når du siger backup mener du så til dokumenter og sådan eller bare en backup af computer

Anmeld

28. maj 2011

Topp

flower skriver:

det er ikke fordi den har været i stykker de gange den har været inde det har været min fejl alle gange også denne men når den kommer tilbage nu her så er den helt gendannet så er alle filer og ting slettet. men når du siger backup mener du så til dokumenter og sådan eller bare en backup af computer

til at have billeder og sådanne ting på

Anmeld

28. maj 2011

lykke mus

overhoved ingen intressered ?? den fejler ingenting ... DET LOVER JEG.. jeg snakked med repretions dimsen her den anden dag og han mente den godt kunne holde i et par år da den ikke fejler noget de har vidst genemgået alt på den og  grunden til den er sendt ind er at der skete en fejl da jeg prøved at gendanne den ups

Anmeld

28. maj 2011

lykke mus

Topp skriver:

til at have billeder og sådanne ting på

det vil den nemt kunne klare men der findes jo også det der hedder en ekstern harrdisk

Anmeld

28. maj 2011

Topp

flower skriver:

det vil den nemt kunne klare men der findes jo også det der hedder en ekstern harrdisk

ja det er nok en bedre og billigere løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.