hej jeg sælger min bærbar computer da jeg har brug for pengene. den er ca 3 år gammel men den har været til repretion nogle gange ,den har fået skiftet batteriet.(sidste gang den var var den inde og blive renset i blæser en i computeren og så er den blivet gendannet får den hjem i starten af denne uge igen. så er den nemlig klar til at blive solgt.´den kan bruges til at spille på dog ikke vildt krævende spil som sims den kan godt køre det men det er ikke den bedste grafik. men den er rigtig god til børne spil. og ældre spil
og så er den god at skive på. der er web cam i.her er lidt mere om den
Det er en Packard Bell med 15,4"skærm, 4GB DDR2ram, 250 GB SATA harddisk, trådløs netværk, ATI Radeon Xpress 1250 1407MB Hypermemory, DVD brænder for at nævne det mest nødvendige. Modellen hedder EasyNote ME35-U-027D. den fejler ikke noget den har nogle skrammer på overfladen og lidt på skærmen men ses ikke... men det er dem der har transpoteren den til repretion s skýld.. ellers er den passet meget på..
her er lige et billed fra nettet da jeg ingen billeder har af den....
men kan tage nogle når den kommer hjem... håber i er intressered for har virkelig brug for pengene 
HAR FÅET AFVIDE AT JEG IHVERTIFALD GODT KUNNE FÅ 1000 KR FOR DEN ... MEN BYD 
Anmeld